۵۵۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی اروندکنار آبادان اختصاص یافت

آبادان - ایرنا - بخشدار اروندکنار آبادان گفت: ۳۵۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌ پمپاژ آب روستایی و ۲۰۰ میلیارد ریال برای آبراه‌های روستایی اروندکنار اختصاص یافت.

صادق جلالی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اجرای طرح پمپاژ آب دهستان منیوحی، آب پایدار وسالم برای ۱۱ روستای این منطقه تامین و مشکل چندین ساله افت فشار و قطعی مکرر آب اهالی روستاهای مرزی برطرف خواهد شد.

وی افزود: همچنین عملیات اصلاح شبکه به طول سه کیلومتر در دهستان منیوحی در حال اجرا است و با اجرای آن علاوه بر تقویت فشار، کیفیت آب آشامیدنی روستاهای منطقه ارتقا می‌یابد.

جلالی به اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرای ۲۰ آبراه در مسیر راه‌های روستایی در اروندکنار اشاره کرد و گفت: با اجرای این آبراه‌ها مشکل احداث جاده کندرو در مسیر دهستان منیوحی برطرف خواهد شد.

بخشدار اروندکنار آبادان توضیح داد: عملیات آسفالت راه‌های روستایی در ۶ روستای بخش اروندکنار آغاز شده و ۶۰۰ هزار متر مربع آسفالت در روستاهای محروم نوار مرزی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: درشهر اروندکنار نیز ۲ دهانه پل در مرکز شهر توسط شهرداری اصلاح، مرمت و تعریض شده و ۴۰۰ هزار متر مربع آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری نیز در دستور کار قرار دارد.

اروندکناردر ۴۵ کیلومتری جنوب آبادان و روبه‌روی شهر فاو عراق قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha