مهمترین اخبار فرهنگی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا- برپایی نمایشگاه پوستر و تصویرسازی با موضوع غزه، آسمانی شدن مادر شهید محمدرضا رضوی دهکردی و اجرای طرح همیار کودک و مادر از جمله اخبار فرهنگی روز یکشنبه ۲۱ آبانماه در چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش ایرنا، مسوول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: کارگاه طراحی پوستر و تصویرسازی با موضوع جنگ بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی با مردم مظلوم غزه از سوی خانه طراحان فیروزه حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان بسیج هنرمندان و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری شهرکرد در کافه فرهنگ شهرکرد برگزار شد.

احمدرضا باقری افزود: در این کارگاه بیش از ۲۲ هنرمند جوان و خلاق استان حضور داشتند که پس از برگزاری کارگاه‌های مفهومی و کوتاه با حضور سه نفر از استادان طراح و گرافیک کریم منزوی، محمد رسول عسگری و ماریا احمدی‌کیا آثاری را با موضوع غزه تولید کردند.

وی تصریح کرد: پس از بررسی آثار تولیدی در این کارگاه، ۱۳ اثر از هنرمندان استان انتخاب شد که به زودی در بستر شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهد شد.

به گفته مسوول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان، آثار منتخب این رویداد مردمی از سوی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری شهرکرد در ابعاد بزرگ چاپ و به صورت نمایشگاه شهری در سطح شهر به نمایش گذاشته خواهد شد.

مادر شهید " سید محمدرضا رضوی دهکردی " آسمانی شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: حاجیه خانم کتایون فاضلی پس از سال‌ها فراق فرزند خویش دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

اسماعیل عسگری افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری این مادر فداکار و صبور روز دوشنبه ۲۲ آبان ساعت ۱۰:۳۰ صبح در گلزار شهدای شهرکرد برگزار می‌شود.

گفتنی است محمدرضا رضوی در چهارم تیر ۱۳۳۹ در شهرکرد متولد شد و تا پایان دوره متوسطه در دانشسرای مقدماتی درس خواند و دیپلم گرفت

معلم بود که از سوی هلال احمر در جبهه حضور یافت و در ۲۸ دی ماه ۱۳۶۴ با سمت راننده و آبرسان در محور خندق- خرمشهر هنگام بمباران هوایی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

اجرای طرح همیار مادر و کودک در شهرکرد

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد از اجرای طرح همیار مادر و کودک خبر داد و گفت: این طرح ویژه مادران دارای فرزند زیر سه سال به صورت رایگان در حال اجراست.

اکبر ایازی افزود: اجرای کارگاه‌های آموزشی رایگان، برگزاری جلسات مشاوره‎ای و نشاط گروهی همراه با اهدای هدایای ارزنداه از جمله برنامه‌های این طرح به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای 12 شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha