شهرستان مهریز کمترین مشکل را در بخش سلامت استان یزد دارد

یزد- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: کمترین مشکل در بخش سلامت استان یزد در شهرستان مهریز است و این تبلور همدلی و برنامه‌ریزی است.

به گزارش ایرنا، دکتر " سید مهدی هاشمی باجگانی " روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرست بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز افزود: با راه اندازی طرح توسعه این مجموعه، مردم مهریز و هموطنان استان‌های همجوار از امکانات با کیفیت بیمارستان استفاده می‌کنند.

وی با قدردانی از همه اقداماتی که تاکنون در شهرستان انجام شده است ادامه داد: خدمت به مردم و بیماران به نحو شایسته در بخش درمان جزو برنامه‌های مهمی است که توسط دولت در همه مناطق استان و مهریز پیگیری شده و همچنان ادامه دارد.

همچنین حجت الاسلام " عبدالرضا محی‌الدینی " امام جمعه شهرستان مهریز گفت: بیمارستان شهرستان به لطف خداوند و تلاش مدیریت این مجموعه در وضعیت مطلوبی قرار دارد و یک بیمارستان مجلل و با کیفیت است و باید از کادر بیمارستان و خیران شهرستان قدردانی داشته باشیم.

شهرستان مهریز کمترین مشکل را در بخش سلامت استان یزد دارد

" محمد دهقان بنادکی " فرماندار شهرستان مهریز نیز اظهار امیدواری کرد با همت و پشتکار مدیریت مجموعه بیمارستان و همکاری تمامی همکارانشان اتفاقات خوبی در حوزه سلامت شهرستان رقم بخورد و طرح توسعه این بیمارستان در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

در پایان این مراسم از زحمات دکتر خانجانخانی تشکر و دکتر احمد مختاری به عنوان سرپرست جدید این بیمارستان منصوب شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha