۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰
کد خبر: 85289326
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

۱۰ هزار مترمربع از اراضی ملی بم رفع تصرف شد

۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰
کد خبر: 85289326
۱۰ هزار مترمربع از اراضی ملی بم رفع تصرف شد

کرمان- ایرنا- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بم از رفع تصرف ۱۰ هزار مترمربع از اراضی ملی این شهرستان توسط ماموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی طی روز گذشته خبر داد و گفت: ارزش تقریبی این تصرفات بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

محمد نیکخواه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از پیگیری‌های اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بم و طی مراحل قانونی و اخذ دستور لازم، حکم رفع تصرف اراضی ملی در منطقه روداب از توابع شهرستان بم به مرحله اجرا درآمد.

وی اظهار داشت: با اجرای حکم رفع تصرف اراضی ملی در بم به پشتوانه همکاری دستگاه قضایی و ماموران انتظامی توسط پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان، این اراضی به بیت المال باز گردانده شد.

نیکخواه با اشاره به برخورد با متخلفان و متجاوزان به بیت المال ادامه داد: از آنجا که منابع طبیعی متعلق به آحاد مردم و همچنین آیندگان است، حفاظت از این ثروت‌های خدادادی همکاری و مساعدت همه‌جانبه تمام دستگاه‌ها و مسئولان را می‌طلبد.

رییس منابع طبیعی بم توضیح داد: حفاظت از منابع طبیعی شب و روز نمی‌شناسد و همچنین گشت، مراقبت و حفاظت از زمین به هیچ عنوان تعطیل‌پذیر نیست.

وی تصریح کرد: از بهره‌برداران و دوستداران طبیعت درخواست می شود در کنار حفاظت از عرصه‌های طبیعی و ملی، در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی مراتب را از طریق شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ به مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان کرمان به‌صورت شبانه‌روزی اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha