۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 2750
کد خبر: 85290856
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حکیم: حمایت از فلسطین ریشه در دل‌های مردم عراق دارد

بغداد - ایرنا - رهبر جریان حکمت ملی عراق گفت: حمایت و ایستادگی ما در کنار ملت فلسطین زاییده این لحظه نیست، بلکه در دل‌های ملت عراق و در اذهان و وجدان آنان ریشه دارد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از بغداد، سید عمار حکیم در سخنانی اظهار داشت: اقدام مرجعیت عالیقدر حضرت آیت الله العظمی سیستانی، «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق، نیروهای سیاسی - اجتماعی و نهادهای رسانه ای کشور در بیان این همبستگی و ایستادگی آگاهانه و بدون تعارف در کنار ملت فلسطین، برآمده از مسئولیت پذیری آگاهانه نسبت به حوادث منطقه بود.

وی افزود: همگان باید در تعامل با این شرایط و ارزیابی موضع گیری مطلوب تابع تصمیم و انتخاب دولت عراق باشیم.

رهبر جریان حکمت ملی عراق اضافه کرد: زیرا که دولت نماینده مشروع ملت عراق و تنها مسئول حفاظت از منافع این کشور و بیان موضع ملت عراق درباره حقوق مشروع ملت فلسطین است.

وی تاکید کرد: کسی حق چانه‌زنی درباره چگونگی حمایت از مردم فلسطین را با ما ندارد چون این مسئله کرامت و حق است.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، در عمل چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha