دوره آموزشی ارتقای بهره‌وری در بخش دولتی استان مرکزی برگزار شد

اراک - ایرنا - دوره آموزشی ارتقای بهره‌وروی در بخش دولتی استان مرکزی روز سه‌شنبه در سالن غدیر استانداری این استان در اراک برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این دوره آموزشی یک روزه، تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی به همراه کارشناسان بهره‌وری دستگاه خود حضور داشتند و آموزش‌های لازم در این خصوص را زیر نظر علی کرمپور حقیقی معاون ساماندهی شبکه ملی بهره‌وری سازمان بهره‌وری ایران فرا گرفتند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی در این دوره آموزشی گفت: ۲ و هشت دهم درصد از رشد هشت درصدی هدفگذاری شده در مسیر اقتصاد کشور مربوط به بهره‌وری است که این مهم در سیاست های کلی برنامه هفتم تاکید شده است.

نوربخش عسکری افزود: این سهم معادل ۳۵ درصد از برنامه هدفگذاری است و برای تحقق این مهم باید در حوزه گفتمان‌سازی‌ و توانمندسازی نقش آفرینان این حوزه، تلاش مضاعفی به کار گرفته شود.

وی بیان کرد: بحث مهم بهره‌وروی قبل از لایحه برنامه هفت در سند تحول دولت مردمی نیز به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته، اجزای آن تشریح و در بخش‌های مختلف هدفگذاری شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی افزود: لازم است در خصوص ارتقای بهره‌وری، جامعه هدف توجیه و همراه با برنامه‌ها باشند.

در پایان این دوره آموزشی یک روزه گواهینامه به شرکت کنندگان اعطا شد.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha