۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷
کد خبر: 85291005
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عاملان تخریب خودروی شهروندان اراکی دستگیر شدند

۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷
کد خبر: 85291005
عاملان تخریب خودروی شهروندان اراکی دستگیر شدند

اراک - ایرنا - فرماندهی انتظامی شهرستان اراک، از دستگیری عاملان تخریب خودروی شهروندان اراکی در عملیات مأموران پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان مرکزی، سرهنگ علیرضا معیریان افزود: در پی وصول خبری مبنی بر تخریب و وارد آمدن خسارت به هفت دستگاه خودروی پارک شده شهروندان در یکی از خیابان‌ها توسط عده‌ای اراذل و اوباش به وسیله چوب و قمه، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ قرار گرفت.

وی بیان کرد: با بررسی‌های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی، ماموران موفق به شناسایی ۲ متهم در این رابطه شدند که ضمن هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: متهمان دستگیر شده انگیزه خود را از این اقدام، مشکلات شخصی با یکی از ساکنان آن محله اعلام کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند

سرهنگ معیریان اظهار کرد: هرگونه اقدام و تحرک مجرمانه افراد شرور و اراذل و اوباش تحت رصد هوشمندانه پلیس قرار دارد و اجازه برهم زدن امنیت جامعه به این افراد داده نمی‌شود.

وی، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ یا سامانه پیامکی ۱۱۰۸۶به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha