۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۳۷
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85291300
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بهره‌برداری از قطعه اول مسیر مورموری - آبدانان تا پایان آذرماه

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: قطعه اول مسیر چهار خطه آبدانان - مورموری با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار تا پایان آذرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام‌نیا روز سه‌شنبه در بازدید از مسیر در دست ساخت مورموری - آبدانان اظهار کرد: در مقایسه با سال گذشته روند عملیات اجرایی این پروژه با شتاب بیشتری دنبال می‌شود و ۲ هزار و ۳۰۰ متر از مسیر چهار خطه آبدانان - مورموری در قالب قطعه اول تا پایان آذر به‌ بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: قطعه دوم این مسیر به طول ۹ کلیومتر در مرحله مناقصه و برون سپاری بوده و برآورد اعتبار اولیه احداث این قطعه ۲ هزار میلیارد ریال است.

استاندار ایلام با اشاره به تکمیل زیرساخت‌های راه در این استان تصریح کرد: آمار تصادفات و تصادفات منجر به فوت در مقایسه با سنوات گذشته بسیار کاهش یافته به طوریکه اربعین امسال در مقایسه با اربعین سال گذشته میزان تصادفات ۳۸ درصد کاهش پیدا کرد و نوروز سال ۱۴۰۲، ایلام نیز رتبه نخست کشور در کمترین میزان تصادفات در کشور را کسب کرد.

وی با تاکید بر حذف نقاط حادثه‌خیز و خطرناک در جاده‌های استان گفت: حذف ۱۶ پیچ خطرناک استان در دستور کار قرار گرفته است که با تخصیص اعتبارات باید کل نقاط حادثه خیز استان اصلاح شوند.

بهره‌برداری از قطعه اول مسیر مورموری - آبدانان تا پایان آذرماه

بهرام‌نیا همچنین در بازدید از عملیات پروژه نهضت ملی مسکن در شهرستان آبدانان گفت: سهمیه چهار ساله شهرستان آبدانان از طرح نهضت ملی مسکن ۸۳۳ واحد است و سه هزار و ۵۷۵ نفر در این شهرستان برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که از این میزان پرونده ۴۷۵ متقاضی تایید شده است و بیش از ۴۲ متقاضی واریز وجه داشته اند.

وی با تاکید بر اجرای قوانین طرح جوانی جمعیت ادامه داد: واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت به عنوان مصوبه دولت با جدیت باید دنبال و اجرا شود.

استاندار ایلام گفت: در شهرستان‌های دارای محدودیت زمین، افزایش تعداد طبقات تا چهار طبقه در دستور کار قرار گیرد و تا ۲ سال آینده باید ۸۳۳ واحد سهمیه شهرستان آبدانان در قالب طرح نهضت ملی مسکن ساخته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha