فعالیت رسانه‌ها باید در راستای رفع نیازهای مردم باشد

مشهد-ایرنا-مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت‌ کشور گفت: نوع فعالیت رسانه ها و روابط عمومی های کشور باید بر اساس رفع نیازهای مردم و مقتضای زمانه باشد.

به گزارش ایرنا، افشار دارابی روز چهارشنبه در نشست با روابط عمومی های دستگاه های دولتی خراسان رضوی افزود: رسانه هااز ارکان مهم "جهاد تبیین" هستند که با تاثیرگذاری و عقب نماندن از روایت ها می توانند در تحقق این جهاد گام بردارند.

وی ادامه داد: روابط عمومی ها برای موفقیت در فضای دیجیتال و هوش مصنوعی کنونی باید از فضای سنتی خارج شوند و شرایط جدید را بشناسند.

مشاور وزیر کشور گفت: اطلاع رسانی درست و به موقع باید از مهمترین اهداف رسانه ها و روابط عمومی ها باشد تا بتوانند در مسیر دقیق اهداف خود گام بردارند.

دارابی با اشاره به اهمیت مدیریت افکار عمومی در سطح استان‌ها افزود: روابط عمومی ها مسوولیت خطیری در این حوزه دارند و لازم است با ابتکاراتی چون انتشار و تولید محتوای امیدآفرین و مثبت، در تقویت فضای اجتماعی و همدلی به خصوص در استانها بکوشند.

فعالیت رسانه‌ها باید در راستای رفع نیازهای مردم باشد

رسانه ها نقش مهمی در تصمیم گیری به موقع مدیران دارند
استاندار خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: تصمیم به موقع از مولفه های مدیریت است که بی شک به همت رسانه ها محقق می شود.

یعقوبعلی نظری افزود: حق مردم دانستن است و آنان حق دارند مشکلات و درخواست های خود را به اطلاع مدیران برسانند که تحقق این حق، وظیفه رسانه ها و روابط عمومی هاست.

وی ادامه داد: روابط عمومی ها باید اطلاعات پایه و عمومی خود از موضوع های مختلف را افزایش دهند تا در مواقع حساس بتوانند حوزه های خبری را مدیریت کنند.

استاندار خراسان رضوی گفت: تعادل و عادی سازی، جبران عقب ماندگی و ایجاد ظرفیت برای جهش های اقتصادی از مهمترین اهداف دولت است که با کمک رسانه ها سریع تر محقق خواهد شد.

در پایان این همایش با حضور رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت‌ کشور، استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از سند تحول روابط عمومی های دستگاه های اجرایی خراسان رونمایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha