معاریو: فشار بر اسرائیل برای توقف جنگ درحال افزایش است

تهران – ایرنا - روزنامه صهیونیستی معاریو امروز نوشت: فشارهای غربی بر اسرائیل برای توقف عملیات نظامی در غزه افزایش یافته و غربی ها به تل آویو اجازه نخواهند داد که این اقدام تا بی نهایت ادامه یابد.

به گزارش امروز (چهارشنبه) ایرنا، ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و انتشار آن در شبکه ها و رسانه های مختلف از قرار معلوم صدای حامیان غربی رژیم اسراییل را هم درآورده است.

ارتش اسراییل (رژیم صهیونیستی) در جریان جنایت های جنگی خود علیه مردم بی دفاع غزه، تاکنون نزدیک به ۱۲ هزار نفر از جمله زنان و کودکان فلسطینی را شهید کرده و حتی ارتش این رژیم امروز وارد محوطه و بیمارستان الشفاء غزه شده است.

تاکنون سران غربی از آغاز جنگ علیه غزه چه در دیدارهای خود با مقامات صهیونیست در تل آویو و چه در موضعگیری های خود از این رژیم حمایت همه جانبه کرده و چراغ سبز را برای جنایات در غزه داده اند.

به رغم حمایت سران غربی از جنایات رژیم صهیونیستی، اما شهرهای مختلف اروپایی و آمریکایی در هفته های اخیر شاهد تظاهرات گسترده مردم این کشورها برای توقف جنایات ارتش رژیم صهیونیستی و حمایت از غزه بوده است و به نظر می رسد که سران آمریکایی و اروپایی بویژه با توجه به ادامه کشتار وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی و انتشار تصاویر آن در رسانه ها و نیز خواست ملت های خود برای توقف جنگ، دیگر نتوانند از این رژیم برای ادامه جنگ علیه غزه و تداوم ماشین کشتار آن حمایت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha