آمادگی برای انتشار آثار هنرمندان ایرانی در ترویج روایت‌های قهرمانانه جبهه مقاومت
سیدمصطفی حسینی‌نیشابوری دبیر دائمی جایزه جهانی اربعین در موزه هنرهای معاصر فلسطین، آبان 1401، تهران

تهران- ایرنا- در جریان بازدید مدیرکل بین‌المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از موزه هنرهای معاصر فلسطین، راهکارهای تبلیغی ترویجی روایت هنرمندانه اقتدار مردم غزه در عرصه بین‌الملل بررسی شد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی‌نیشابوری مدیرکل بین‌المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دبیر دائمی جایزه جهانی اربعین، ضمن بازدید از موزه هنرهای معاصر فلسطین در تهران، با مسئولان این موزه دیدار و گفت‌وگو کرد.

روایت مجاهدت صبورانه و مؤمنانه مردم فلسطین

حسینی نیشابوری در این دیدار، ضمن بیان ابعاد مختلف استواری و مجاهدت مردم قهرمان فلسطین اظهار داشت: باید آثار هنری تولید شده توسط هنرمندان ایران برای تبلیغ و ترویج و روایت قهرمانی‌های جبهه مقاومت و مردم مظلوم و پیروز غزه جهت نشر و همایش در فضای بین‌المللی با هدف محکومیت‌ جهانی رژیم جنایتکار و غاصب اسرائیل و نیز روایت مجاهدت صبورانه و مؤمنانه مردم فلسطین منتشر شود.

مدیرکل بین‌المللی تبلیغ ابراز کرد: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و نمایندگی‌های فرهنگی ایران در خارج از کشور آمادگی دارد که روایتگری قوی و مفیدی از به تصویر کشیدن متعهدانه و هنرمندانه این ظفرمندی بزرگ و تاریخی و این طوفان درهم کشنده آبرو و هیمنه استکبار انجام دهد.

دبیر دائمی جایزه جهانی اربعین افزود: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از نشر حداکثری و اثرگذار آثار هنری با کیفیت در موضوع تبیین ابعاد مختلف این پیروزی بزرگ استقبال می‌کند و معتقد است به برکت عملیات طوفان‌الاقصی و ایمان و شکیبایی مردم فلسطین، دیوار تزئین و تدلیس حقوق بشر و آزادی غربی فرو ریخته و افکار عمومی جهان و حقیقت‌جویان بیش از گذشته به حقایق وحیانی، باورمند و از نظام بین‌المللی پوشالی که صرفا به منافع غرب و استکبار می‌اندیشد، منزجر شده‌اند.

اعلام آمادگی برای انتشار آثار هنرمندان ایرانی در ترویج روایت‌های قهرمانانه جبهه مقاومت
سیدمصطفی حسینی‌نیشابوری دبیر دائمی جایزه جهانی اربعین در موزه هنرهای معاصر فلسطین، آبان 1401، تهران

داود قدرتی مدیر موزه هنرهای معاصر فلسطین نیز با تشریح ظرفیت‌های هنری و آثار خلق شده توسط هنرمندان ایرانی در موضوع فلسطین و نیز اراده هنرمندان متعهد ایران اسلامی نسبت به ایفای نقش در تبیین بین‌المللی ایثارگری مردم مقاوم فلسطین و غزه، خواستار همکاری‌های دوجانبه شد.

نهمین دوره جایزه جهانی اربعین، در بخش های فیلم، عکس، کتاب، فضای مجازی، سفرنامه و شعر در اوایل اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha