۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۰۸
کد خبرنگار: 782
کد خبر: 85292895
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت آمریکایی‌ها از کمک کشورشان به اوکراین کاهش یافت

تهران – ایرنا – تازه‌ترین نظرسنجی در آمریکا نشان می دهد که حمایت مردم آمریکا از کمک های واشنگتن به اوکراین کاهش یافته است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، درنظرسنجی که توسط شبکه خبری فاکس نیوز انتشار یافت، میزان حمایت آمریکایی ها در حمایت واشنگتن از جنگ اوکراین از ژانویه گذشته تاکنون به میزان ۹ درصد افت داشته و اکنون بیشتر نگرانی ها متوجه تحولات غزه است.

در نظرسنجی تازه فاکس نیوز ۵۴ درصد از رای دهندگان آمریکایی بر ادامه کمک های مالی آمریکا در جنگ به اوکراین حمایت کرده درحالی که این میزان حمایت در ژانویه گذشته ۶۳ درصد بود.

حمایت آمریکایی‌ها از کمک کشورشان به اوکراین کاهش یافت

در همین حال میزان مخالفت به کمک های آمریکا به اوکراین دراین نظرسنجی نسبت به نظرسنجی دوره قبل افزایش یافته، ۴۳ درصد از رای دهندگان آمریکایی در نظرسنجی اخیر مخالف کمک های آمریکا به اوکراین بوده درحالی که این میزان نسبت به ژانویه قبل ۳۴ درصد را نشان می دهد.

بنابراین گزارش بیشتر کاهش حمایت از کمک های آمریکا به جنگ اوکراین در میان جمهوریخواهان است که دراین نظرسنجی تنها ۳۵درصد از جمهوریخواهان خواستار ادامه کمک ها به اوکراین بوده که این میزان حمایت در این حزب در ژانویه گذشته ۵۱درصد بود.

اما در مقابل دموکرات ها با درصد بالایی، ۷۶ درنظرسنجی کنونی که در نظرسنجی ژانویه گذشته ۷۹ درصد بود، همچنان از کمک های کاخ سفید از کی‌یف حمایت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha