۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۱
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85293004
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مسابقات قهرمانی خواهران بسیجی کشور به میزبانی شهرستان دماوند برگزار شد

دماوند - ایرنا - مسابقات قهرمانی خواهران بسیجی کشور گرامیداشت یادواره خاطره سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران در رشته های جودو، کاراته، تکواندو و تیراندازی با سلاح بادی با میزبانی سپاه حضرت سیدالشهدا روز پنجشنبه در سالن ورزشی کارگران دماوند برگزار شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران دراین آیین گفت: همه ملت ایران یک روح و جسم واحد هستند در کالبدهای مختلف و امروز شما ورزشکاران بسیجی به استانی سفر کرده اید که ۱۴میلیون جمعیت و ۳۶ هزار شهید از رئیس جمهور تا بانوان، کودکان و پدر و مادر شهید دارد.

سردار احمد ذوالقدر افزود: از این تعداد، ۲۴ هزار شهید آن مربوط به تهران است و بزرگ ترین مقبره شهدای جهان در بهشت زهرای این شهر واقع شده است.

این مسئول اظهار داشت: امروز در جایی قدم گذاشتید که ۳۶هزار شهید دانش آموز دارد و کشور ما زمانی که در سختی حمله ناجوانمردانه قرار گرفت، جوانان و نوجوانان این استان همچون دیگر نقاط کشور سختی ها را تحمل کردند تا امروز در آرامش باشیم.

وی خاطر نشان کرد: من به سهم خودم قبل از آنکه مسابقات آغاز شود، همه شما و همه ملت ایران از زنان و مردان این سرزمین را قهرمان میدانم و امروز شاهد حضور جمعی از دختران ایران هستم که تک تک آنان قهرمان هستند.

ذوالقدر ادامه داد: امروز یک مسابقه بین برتری در فن و فنون و رقابت در قالب رشته های مختلف همچون تیراندازی، جودو برگزار می شود ولی در حقیقت همه شما قهرمان هستید.

فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران اظهار داشت: شما به دشمنان کشور نشان دادید که قهرمان فکر، اندیشه و ایده هستند؛ امروز در همین جمع اگر می شد فکر و اندیشه شمارا بیان کنیم، خواهید دید که همه آزادی خواهان جهان دوست دارند همچون شما باشند.

وی گفت: امروز بانوان کشورمان در هیچ رشته نیست که در دنیا امکان حضور و رقابت نداشته باشند و شما این تابو را شکستید.

این مسئول یادآور شد: به شما توصیه می کنم آنچه در کنار قهرمانی و کسب مدال و تقدیر مهم است، داشتن پهلوانی و معرفت و دست گیری است تا بتوانیم دست ضعیفان را بگیریم.

وی گفت: قهرمان کسی است که پهلوانی داشته باشد که هم در دنیا و هم در آخرت جایگاهی والا دارد.

در این دوره از مسابقات ۷۰۰ نفر ورزشکار بسیجی از ۳۲ استان کشور به رقابت خواهد پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha