فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران: دانشجویان برای حل مشکلات کشور مطالبه گری کنند

شهرری ایرنا- فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: دانشجویان باید در کنار تلاش برای ارتقای سطح علمی و فناوری کشور, برای حل مشکلات کشور مطالبه کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا, سردار احمد ذوالقدر روز چهارشنبه در گردهمایی بزرگ دانشجویان بسیجی استان تهران با عنوان "پیشگامان رهایی" افزود: بدون شک بسیج یک الطاف خفیه بود که بر زبان امام راحل جاری شد و چنین روزی را به شما دانشجویان محول کرد.

وی یادآورشد: رهبر معظم انقلاب نیز تاکید دارند که دانشجو باید مطالبه گر و سیاسی باشد اما سیاسی کاری نکند.

سردار ذوالقدر اظهار داشت: پیش از پیروزی انقلاب, کشور با چنین محرومیت هایی مواجه بود که پزشکان هندی و بنگلادشی خانواده هایمان را درمان می کردند و کشور ما را عقب افتاده می دانستند.

فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران گفت: پیشرفت کنونی کشور حاصل تلاش جوانانی است که انقلاب کردند و برای ساخت ایران کوشیدند درست مانند شما دانشجویانی که امروز چنین راهی را ادامه می دهید.

وی خاطر نشان کرد: امروز به برکت تلاش جوانان همین مرز و بوم در بسیاری از عرصه های عامی رتبه نخست جهان را در اختیار داریم.

سردار ذوالقدر ادامه داد: امروز ایران به برکت همین دانشجویان و جوانان, فناوری های نانو, کشتی پرنده, موشک فراصوت و حوزه تولید دارو پزشکی را در اختیار داریم و بومی سازی کرده ایم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران خواستار تحلیل شرایط کنونی کشور و مواجهه با اغتشاشات شد و گفت: تحلیل این شرایط دشوار نیست, با اقداماتی که دشمنان انجام داد, باید بسیاری از مردم را همراه می کرد, مردم از وضعیت کشور گله دارند اما با فتنه دشمن همراهی نکردند.

وی اضافه کرد: دشمنان همه آنچه که در توان داشتند را به کار گرفتند اما متوجه شدند که امکان و توان مقابله با شما را ندارند.

ذوالقدر چنین وضعیتی در کشور را حاصل یک دستی چهار ضلع توطئه آمریکایی ها, سرمایه سعودی , تشویق منافقان و گروهک ها مورد حمایت انگلیس و حضور میدانی صهیونیست ها با تجهیز اغتشاشاگران دانست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha