۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۴۷
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85293311
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

نخستین «اتاق علم» البرز در فردیس گشایش یافت

۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۴۷
کد خبر: 85293311
نخستین «اتاق علم» البرز در فردیس گشایش یافت

کرج -ایرنا- به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی نخستین «اتاق علم» البرز روز پنجشنبه با حضور مدیرکل کتابخانه‌های استان و شماری از مسئولان در کتابخانه مقدس اردبیلی فردیس گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس روز پنجشنبه در آیین گشایش این اتاق ، گفت: اتاق علم در فضایی به زیربنای ۳۰ متر مربع و با هزینه بیش از پنج میلیارد ریال راه اندازی شده است.

سید عباس طباطبایی افزود: کودکان و نوجوانان می توانند با کتاب علوم، جغرافیا، شیمی و فیزیک آشنا شوند و بعضی از موارد را از نزدیک لمس، مشاهده و آزمایش کنند.

وی اظهار کرد: این اتاق علم ماکت های مختلف در زمینه جغرافیا، آتش فشان، علوم، شیمی و فیزیک وجود دارد که کودکان می‌توانند از آنها بهره مند شوند.

وی هدف از راه اندازی این اتاق را استفاده از نحو و شیوه نوین روز مطالعه در کتابخانه برای کودکان دانست.

وی گفت: کودکان و نوجوانان می‌تواند عضو کتابخانه باشند و همچنین دانش آموزان مدارس درکتاب های مدرسه در قالب بازی های علمی ،علوم تجربی و ریاضیات می خوانند را با استفاده از ابزارهای موجود در این محیط تجربه کنند.

وی افزود: در حال پیگیری هستیم که از طریق کارشناسان ویژه و متخصص این آموزش ها ارائه شود؛ معلمان نیز می‌تواند با این اتاق علم همکاری لازم را داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha