۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۲۷
کد خبر: 85293438
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

متکی: تشکیلات شورای وحدت در انسجام خوبی است

۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۲۷
کد خبر: 85293438
متکی: تشکیلات شورای وحدت در انسجام خوبی است

کرمان-ایرنا- سخنگوی شورای وحدت با بیان اینکه در تمام شهرهای استان کرمان تشکیلات شورای وحدت تشکیل شده گفت: این شورا در انسجام خوبی است و صدو هفتمین جلسه خود را بعد از سه سال تشکیل داده است. 

به گزارش ایرنا، منوچهر متکی روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمان افزود: هدف تشکیلاتی ما این است که مسائل کلان کشور در حوزه‌های مختلف را پیگیری کنیم و به موضع واحد برسیم.

وی با اشاره به اینکه نخستین همایش بزرگ شورای وحدت امروز در کرمان برگزار می‌شود، ادامه داد: کار دوم ما انتخابات است و براساس اسلام و آموزه‌های امام خمینی(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به یک راهبرد می‌رسیم.
سخنگوی شورای وحدت تصریح کرد: در بیش از ۲۰ استان کشور به یک انسجام خوب در این شورای رسیدیم.

تشکیلات در انتخابات نقش اول را دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این نشست افزود: اگر انسان به معنای واقعی بخواهد حیات خودرا سامان بدهد این امر در بستر کار تشکیلاتی و تشکیلات بهتر امکان پذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی اظهار داشت: عقل و خرد وجه تمایز انسان با سایر مخلوقات است و انسان در بستر تشکیلات بهتر می تواند عقل و خرد جمعی خود را به کار ببرد، زندگی خود را سامان بدهد.

به گفتی وی، کار تشکیلاتی نبایستی صرفا محدود به حوزه انتخابات باشد و یک تشکیلات قوی باید در حوزه های مختلف فرهنگی،سیاسی و اجتماعی فعال باشد.
وی تصریح کرد: در بخش ملی و در یک حرکت ملی به نام انتخابات‌ که منجر به افزایش مشارکت مردم شود در این مهم نقش تشکیلات بسیار مهم است.
امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه در بحث افزایش مشارکت تشکیلات وظیفه مهمی بر عهده دارد گفت: تفاوت دیدگاه ها در کار تشکیلاتی بایستی منجر به وحدت شود و این تفاوت ها نبایستی منجر به اختلاف شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha