تیموریان: امیدوارم حمایت‌ها از تیم ملی ادامه‌دار باشد/ بازی با ازبکستان سخت‌تر است

تهران- ایرنا- مربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به برد ۴ بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی برابر هنگ‌کنگ گفت: امیدوارم حمایت‌ها از تیم ملی ادامه‌دار باشد و بازیکنان نشان دادند همه برای موفقیت و سربلندی ایران تلاش می‌کنند.

به گزارش ایرنا، آندرانیک تیموریان پنجشنبه شب در پایان بازی ایران و هنگ‌کنگ که با برتری ۴ بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی همراه بود در جمع خبرنگاران تاکید کرد: نخستین دیدار مقدماتی جام‌جهانی بود و برای هر تیمی نخستین دیدار سخت است. به نظرم کارهای فنی که در طول هفته مرور کرده بودیم از سوی بازیکنان تا حدودی اجرایی شد و این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: در این دیدار ۴ گل زدیم اما می‌توانستیم گل‌های بیشتری را هم به ثمر برسانیم، امیدواریم، حمایت‌ها از تیم ملی همچنان ادامه داشته باشد چرا که موفقیت تیم ملی کشورمان مهم است. ما همه یک تیم هستیم و برای اعتلای نام ایران تلاش می‌کنیم.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص شرایط بازی با ازبکستان گفت: این بازی شرایط خاص خود را دارد و بدون شک به مراتب سخت‌تر از بازی با هنک‌کنگ خواهد بود. البته نقاط ضعف و قوتی است که باید بررسی شود و آماده خواهیم شد تا در این بازی نیز اهداف خود را دنبال کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha