افزایش ۱۰ هزار میلیارد ریالی بودجه گردشگری تهران/ ۸۰ خانه موزه تعطیل شده بود + فیلم

تهران بزرگ - ایرنا - رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعتبار بخش میراث و گردشگری در مدیریت شهری ششم نسبت به دوره گذشته ۱۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

سیداحمد علوی درباره آخرین اقدامات مدیریت شهری برای ارتقای موضوع گردشگری، میراث و صنایع دستی تهران روز جمعه به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: دلیل اینکه ما موضوع سازمان گردشگری را در تهران مطرح کردیم این بود که موضوع میراث، گردشگری و صنایع دستی در شهرداری به صورت پراکنده کار می‌شد.

وی افزود: در این شرایط مردم احساس نمی‌کردند که خدماتی در این بخش‌ها ارائه می‌شود لذا بحث شورا بر تجمیع این موارد است تا برای شهروندان اقدامات ملموس تر شود.

وی ادامه داد: این پراکندگی در عملکرد منجر به تعطیلی ۸۰ موزه و خانه موزه شهرداری که میلیاردها تومان هزینه داشته، شده البته این امر به دلیل سیاست گذاری نادرست بود.

علوی با تاکید بر تجمیع این موضوعات در سازمان گردشگری تهران که مصوبه شورای شهر است، گفت: باید سیاست گذاری و نظارت در موضوع میراث، گردشگری و صنایع دستی تهران در کنار هم قرار بگیرد البته که نهادهای ذی ربط شهرداری هم بودجه جداگانه خود را دارند و خواهند داشت.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: اعتبارات خوبی در دوره ششم مدیریت شهری برای موضوع میراث و گردشگری پیش بینی شد که هزار میلیارد تومان از دوره پیش بیشتر است.

وی اضافه کرد: این بودجه تخصیص یافته حساسیت کمیته گردشگری و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران را نشان می‌دهد که در این موضوع هم موفق عمل کرده است.

علوی این را هم گفت که علاوه بر این، مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران هم برای موضوع گردشگری اعتبارات خوبی دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha