خطیب جمعه خمین:مردم ایران پرچمدار دفاع از مظلوم  هستند

خمین - ایرنا - خطیب جمعه خمین گفت: مردم ایران پرچمدار دفاع از مظلوم و به ویژه مردم مظلوم فلسطین هستند.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه های نمازجمعه این هفته خمین افزود: در دوره های مختلف تاریخی ظلم های بسیاری وجود داشته و در کمتر مواردی عموم مردم نسبت به ظلم واکنش نشان دادند.

وی ادامه داد: در جریان جنگ غزه به واسطه فضای مجازی ادراک ظلم برای مردم دنیا محرز شده و در کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس و فرانسه اعتراضات مردمی برگزار شده است.

امام جمعه خمین اظهار کرد: این بیداری برای رژیم اشغالگر قدس از صدها موشک کشنده‌تر است.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: در یک سوی نبرد غزه جامعه ای است که پس از دهه ها خونریزی و نسل کشی، همچنان ضامن بقای خود را ظلم و جنایت می داند.
وی اضافه کرد: در سوی دیگر این نبرد جامعه ای است که پس از ۷۵ سال تجربه و آزمودن تمام راه های پر چالش، مفهوم مقاومت را در شدیدترین حالت یعنی جان و فرزندان خود در مقابل موشک ها و تانک های دشمن آزموده است.

خطیب جمعه خمین گفت: برخی کشورها مانند سران استکبار و اروپایی و برخی کشورهای واداده منطقه کنار جریان باطل ایستادند.

حجت الاسلام میرصادقی، جمهوری اسلامی را محور اعتراضات جهانی نسبت به جنایات در غزه بیان کرد و افزود: رییس جمهور در کنفرانس های بین المللی مختلف غیورانه از مردم غزه دفاع می کند و وزیر امور خارجه در سفرهای مختلف حرف و مطالبه مردم را بیان می کند .

خطیب جمعه خمین گفت: امروز رژیم صهیونیستی بزرگترین ضربه را خورده و فردا نیز تجمعاتی در سراسر کشور برای حمایت از مردم غزه برای پایان دادن به این خشونت های غیر انسانی برگزار می شود.

حجت الاسلام میرصادقی خاطرنشان کرد: مردم بصیر خمین نیز فردا بار دیگر حمایت خود از فلسطین را تا شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی نشان خواهند داد.

وی افزود: بیش از ۴۰ روز از صحنه جنگ و ۲ هفته کامل از عملیات زمینی گذشته و هیچ دستاوردی برای رژیم صهیونیستی نداشته است و ارتش این رژیم برای جنگ شهری طراحی نشده است.

امام جمعه خمین با انتقاد از حک شدن عکس اموات روی سنگ قبر گفت: این اقدام بازماندگان بی حرمتی به متوفی است و هیچ سودی برای او ندارد.

خمین با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha