۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85293937
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جنایات رژیم صهیونسیتی موجب تنفر آزادگان جهان از آن شده است

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: جنایات و کودک کشی رژیم صهیونسیتی، موجب شناخت ماهیت ددمنش آن و تنفر آزادگان جهان از این رژیم شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوالفضل رفیعی روز جمعه در جمع مسئولان مواکب اربعین حسینی استان افزود: نه تنها مسلمانان بلکه آزادگان جهان و فطرت های پاک این روزها همدل و یکصدا جنایات رژیم بی‌رحم صهیونیستی را محکوم می‌کنند و این یعنی موج حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیش از پیش در گستره جهان، طنین افکنده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی موجب دمیده شدن روحیه مقاومت به فلسطینیان شده است، گفت: امام خمینی (ره) با تعیین روز قدس، منجر به بیداری مسلمانان و موجب شکل گیری روحیه مقاومت شد.

رفیعی اظهار کرد: واکنش فلسطینیان نسبت به این رژیم نشان داد که مقاومت تنها راه ایستادگی و پیروزی در برابر صهیونیست‌ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه، عملیات طوفان الاقصی در پی چند دهه جنایت اسراییل علیه مردم فلسطین بوده و اقدامی دفاعی محسوب می شود، گفت: از جمله مهمترین پیامدهای این عملیات و حوادث بعد از آن، می توان به شکست هیمنه نظامی و اطلاعاتی رژیم، توقف روند عادی سازی رابطه توسط برخی حکام عربی و شکست پیمان موسوم به ابراهیم، برحق بودن مواضع جمهوری اسلامی و افشای ماهیت ددمنش این رژیم در نزد افکار عمومی دنیا اشاره کرد که بی شک زوال بیش از پیش صهیونیست ها را در پی خواهد داشت.

رفیعی ضمن قدردانی از زحمات موکب داران در همایش عظیم اربعین حسینی، خواستار تداوم نقش آفرینی مواکب در مهم‌ترین دغدغه حال حاضر مسلمانان جهان یعنی حمایت از مردم غزه شد و افزود: گروه های مردمی فعال در این مواکب، این بار در مسیر حمایت از مردم غزه هم پیمان شده اند تا هر آنچه در توان دارند را برای کمک و دستگیری به میدان بیاورند.

در این نشست موکب داران حسینی ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی، آمادگی خود را به منظور جمع آوری کمک های مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین اعلام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha