فرماندار اسلامشهر: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مدیون بسیج است

اسلامشهر- ایرنا- فرماندار اسلامشهر گفت: امنیت، عزت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون تفکر بسیج می دانیم و اگر امروز نگرانی از تهدید نظامی استکبار نداریم به پشتوانه جانفشانی و خون پاک شهدای سرافراز مدافعان حرم و امنیت کشور است.

به گزارش ایرنا از فرمانداری اسلامشهر حسین حبیبی روز شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان با بیان اینکه شجره طیبه بسیج یکی از یادگاران امام راحل عظیم الشان است، اظهار داشت: اگر در هر دستگاه و نهادی روحیه بسیجی حاکم باشد خدمات دهی به مردم نیز به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد.

وی ادامه داد: همه شاهدیم با توجه به حاکم بودن روحیه بسیجی در دولت آیت الله رئیسی و مجلس انقلابی، توفیقات فراوانی در بخش های مختلف به دست آمده و امید به آینده درخشان کشور در دل مردم زنده شده است.

فرماندار اسلامشهر: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مدیون بسیج است

فرماندار اسلامشهر با اشاره به تداوم جنایت های ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه آنهم در مقابل دیدگان مردم جهان افزود: کشتار کودکان مظلوم فلسطینی و جنایتهای جنگی رژیم غاصب اشغالگر باعث بیداری انسانی در اقصی نقاط دنیا حتی در کشورهای غربی شده است.

وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی های لازم از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صورت گرفته تا روز شنبه ۲۷ آبان ماه، اجتماع باشکوه مردم اسلامشهر در حمایت از کودکان مظلوم غزه از ساعت ۱۵ در مقابل سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) برگزار شود.

روحیه بسیجی نشات گرفته از مکتب امام خمینی(ره) است

در ادامه این جلسه حجت الاسلام برقراری امام جمعه اسلامشهر نیز در سخنانی با بیان اینکه تفکر و روحیه بسیجی نشات گرفته از مکتب امام خمینی(ره) به بسیاری از کشورها صادر شده است گفت: طوفان الاقصی که به گردبادی عظیم تبدیل شده و ان شاءالله رژیم غاصب صهیونیستی را نابود خواهد کرد، نمونه ای از حاکم شدن روحیه بسیجی بین جوانان فلسطینی و مبارزان حماس است.

در این جلسه ضمن تشریح برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت هفته بسیج از سوی ادارات و نهادهای مختلف بویژه سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر هماهنگی های لازم برای برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های این هفته صورت گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha