۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۰۵
کد خبر: 85294414
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ثبت روز تهران در تقویم ملی در دستور کار شورای فرهنگ عمومی

تهران بزرگ - ایرنا - رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی ثبت روز تهران در تقویم ملی کشور در شورای فرهنگ عمومی خبر داد.

به گزارش ایرنا از شهرداری تهران، نرگس معدنی پور در این باره اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی نامه ای را بر اساس پیگیری ها به شورا ارسال و اعلام کرد که ثبت روز تهران در تقویم ملی کشور در دستور بررسی این شورا قرار گرفته است.

معدنی پور با اعلام اینکه خوشبختانه پاسخ منفی از شورای فرهنگ عمومی نگرفته ایم، یادآور شد: این شورا در گذشته به صراحت درخصوص ثبت روز تهران در تقویم، پاسخ منفی داده بود اما در این دوره علاوه بر مصوبه شورای شهر، نامه‌ای نیز با امضای آقای چمران به شورای فرهنگ عمومی ارسال شد.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران همچنین ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی در پاسخ به این نامه اعلام کرد که ثبت روز تهران در تقویم را در دستور بررسی قرار می‌دهد.

وی درخصوص زمان نهایی شدن ثبت روز تهران در تقویم، اضافه کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی بر اساس زمان‌بندی مشخص برگزار می‌شود و مسائل به نوبت در دستور جلسه قرار می‌گیرد.

معدنی‌پور افزود: بعید به نظر می‌رسد بررسی موضوع در جلسه شورا زمان‌بر باشد اما به هر شکل تابع تصمیمات شورای فرهنگ عمومی و زمان‌بندی بررسی موضوعات در این مجموعه هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha