۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰
کد خبر: 85294573
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خروش مردم آبدانان بر علیه جانیان صهیونیست

۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰
کد خبر: 85294573
خروش مردم آبدانان بر علیه جانیان صهیونیست

ایلام - ایرنا - مردم شهید پرور آبدانان با شرکت در یک راهپیمایی باشکوه خشم و انزجار خود را از رژیم کودک کش و جنایتکار اسرائیل ابراز کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، زنان و مردان آبدانان اعم از شهری و روستایی روز شنبه با حمل دست نوشته و سردادن شعار "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا" و "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده" از روبروی مسجد جامع این شهر تا چهارراه شهید مطهری راهپیمایی کردند.

مردم آبدانان، با این حرکت پرشور و ضداستکباری بار دیگر ضمن انزجار از آمریکا و اسرائیل و دیگر جانیان و ستم پیشگان جهانی، حمایت خود را از قیام خونین مردم غزه، زنان و کودکان این ملت مظلوم اعلام و خواستار توقف این نسل کشی توسط سران جنایتکار اسرائیل شدند.

امام جمعه آبدانان در سخنانی ضمن تسلیت شهادت بندگان بی پناه خدا در غزه گفت: بیش از چهل روز است که تمام خدمات اجتماعی مردم غزه قطع شده و شب و روز توسط این رژیم نامشروع از زمین و هوا بمباران و شهید می‌شوند اما صدای هیچ سازمان حقوق بشری بلند نشده است.

حجت الاسلام سید" ابراهیم حسینی احمد فداله" با قدردانی از نقش مردم و مسئولان جمهوری اسلامی در دفاع از مردم غزه، خاطرنشان کرد: امروز حمایت از این بندگان بیگناه و مظلوم و اعتراض به جنایات رژیم غاصب اسرائیل در غزه بر همه عالم و بخصوص مسلمانان دنیا واجب و ضروری است.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری قرائت و با ندای رسای "الله اکبر" مورد تایید حاضران قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha