۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴
کد خبر: 85294657
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حادثه غزه جهان اسلام را مقابل کفر قرار داد

۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴
کد خبر: 85294657
حادثه غزه جهان اسلام را مقابل کفر قرار داد

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز حادثه غزه جهان را در برابر اسرائیل و کفر قرار داد که این مهم تا کنون سابقه نداشته است.

به گزارش ایرنا، سردار پاسدار «محسن کریمی» روز شنبه در تجمع مردم شهرستان اراک برای محکومیت رژیم «کودک‌کشی»، «جنایت» و «نسل‌کشی» صهیونیستی در پیاده راه امیرکبیر این شهر، افزود: حادثه غزه و به خاک و خون کشیده شدن مردم مظلوم غزه توسط رژیم صهیونیستی تمام دنیای اسلام و جهان را در برابر جهان کفر قرار داده و ماهیت اصلی این رژیم برای همگان روشن و آشکار شده‌است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که ما اکنون به قله نزدیک شده‌ایم و امروز نشانه‌های آن با قرار گرفتن دنیای اسلام در برابر جهان کفر مشخص شده‌ است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: برخی جنگ علیه اسرائیل را غیر ممکن می‌دانستند و بسیاری از کشورهای عربی به خود اجازه نمی‌دادند که به رژیم صهیونیستی چپ نگاه کنند اما عملیات طوفان الاقصی به همگان نشان داد که جنگ با اسرائیل ممکن است و این رژیم جعلی به روزهای پایان عمر خود نزدیک شده است.

سردار کریمی با یادآوری چهار عمل بقای رژیم صهیونیستی افزود: نخستین عامل بقای این رژیم حمایت‌های آلمان، انگلیس، فرانسه، آمریکا و برخی کشورهای منطقه است که پشتیبانی‌های نظامی و لجستیک را در اختیار این رژیم قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: اسرائیل آمریکای کوچکی است که برای تسلط به این منطقه ساخته شده و بیش از هفتاد سال است که عرصه را مردم فلسطین تنگ کرده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: عامل دیگر که موجب بقای این رژیم شده و سیستم جاسوسی آن است، سیستم موساد در تمام نقا ط دنیا نفوذ داشته و در بسیاری از کشورها قدرت تصمیم گیری و نفوذ دارد.

سردار کریمی گفت: عامل دیگر بقای رژیم صهیونیستی ارتش آن است که با انبوه زره پوش و سلاح‌های مدرن برای جنگ با فلسطین به میدان آمده و از پشتیبانی ناتو نیز برخوردار است.

وی ادامه داد: رعب و ترس از دیگر عوامل نقای رژیم صهیونیستی بوده و سال‌ها برای این مهم نقشه کشیده‌اند و اکنون این رژیم در تمامی این عوامل شکست خورده‌است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با یادآوری شهادت بیش از پنج هزار کودک توسط اسرائیل در نوار غزه گفت: اگر از منظر دیگر به این جنگ نگاه شود مشاهده می‌شود که رژیم اسرائیل و عامل شیطان بزرگ در منطقه در برابر مردم مظلوم عزه شکست خورده‌ است.

سردار کریمی افزود: رژیم صهیونیستی چهار راهبرد دارد که نخستین راهبرد آن عملیات پیش دستانه است که امروزه مشاهده می‌شود ۲ هزار رزمنده حماس در برابر این رژیم تا دندان مسلح عملیات پیش دستانه انجام داده‌ است.

وی ادامه داد: راهبرد دوم انجام عملیات نظامی خارج مرزهای رژیم صهیونیستی است که امروز اسراییل در درون خود درگیر بوده و ۲ سال است که بین هیات حاکمه این رژیم اختلاف افتاده‌ است‌.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: راهبرد چهارم این رژیم ایحاد ثبات سیاسی و امنیت داخلی است که امروز تمام امنیت این رژیم به هم ریخته‌ است‌.

سردار کریمی گفت: ۲ هزار رزمنده حماس برای عملیات در داخل رژیم صهیونیستی باید از ۶ رده پدافندی عبور می‌کردند و با عبور از این موانع برای اولین بار عوامل این رژیم در لباس خواب دستگیر شدند تا کنون این چنین شکستی در درون خود نخورده بودند.

وی افزود: راهبرد بازدارندگی از دیگر راهبردهای این رژیم بوده و این مهم به این معنا است که کسی به خودش اجازه ندهد به این رژیم حمله کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی تمامی پشتیبانی‌های نظامی و اتمی و در بسیاری جاها قدرت سیاسی، اجتماعی و فضای مجازی را در اختیار داشت تا کسی جرات حمله به آن را نداشته باشد و امروز این راهبرد نیز توسط رزمندگان حماس شکسته شد.

سردار کریمی اظهار کرد: امروز جبهه مقاومت پیروز شده و بسیاری از افراد نمی‌خواهند این مهم را قبول کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: آمریکا امروز ناوهای خود را به منطقه آورده و پیچیده ترین سلاح‌ها را علیه مردم به کار برده و این فایده نداشته و ارتش، پشتیبانی و لجستیک اسرائیل در نبرد با مردم غزه شکست خورده است.

سردار کریمی گفت: امروز سید مقاومت به رژیم اسرائیل می‌گوید حماس برای اسرائیل کافی است و ما خود را برای مبارزه بزرگتر آماده کردیم.

وی با یادآوری فرموده رهبر معظم انقلاب در خصوص محو اسرائیل از نقشه جهان گفت: امروز هسته‌های اولیه آن شکل گرفته و رونمایی شده‌ است.

سردار کریمی معنویت را از جمله مهمترین عوامل جنگ رزمندگان حماس با اسرائیل دانست و گفت: امام خمینی(ره) جوانان را به میدان آورد و آنان را به سلاح معنویت تجهیز کرد و در مدت ۴۴ سال گذشته جوانان در تمامی صحنه‌ها حضور داشته و جبهه حق با این عامل همواره پیروز بوده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: هرکجا توفیقی از جبهه مقاومت دیده می‌شود با سلاح معنویت به جنگ با استکبار رفته و اگر مسلمانان به این سلاح مجهز شوند هیچ دشمنی نمی تواند آنان را کشست دهد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: دشمنان اسلام و قرآن در جنگ شناختی متوجه شده‌اند آنچه موجب شکست آنان می‌شود معنویت است و در این جنگ معنویت مردم ایران اسلامی را نشانه رفته اند.

سردار کریمی یادآور شد: دشمنان اسلام و قرآن در تنها جایی که احساس قدرت می کنند فضای مجازی بوده و در این فضا تلاش می کنند حق و باطل را جابه جا کنند و اگر باورها تغییر کنند ما شکست می خوریم.

وی افزود: دشمن در جنگ شناختی به دنبال شکست ما بوده و می خواهد جوانان و اقشار مختلف مردم را از دستاوردها غافل کند و بگوید من شکست نخورده ام در صورتی که شکست خورده‌است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۸۰ سال برای ایجاد اسرائیل توسط دشمنان اسلام و قرآن زحمت کشیده شده و امروز ۲ هزار نفر تمام این اقدامات را بر باد دادند.

سردار کریمی افزود: صحنه غزه به گونه است که مردم و نیروهای مسلح در هم تنیده شده‌اند ولی مردم ثابت کردند با مجاهدان همراهند و سیستم دشمن نتوانست پی ببرد که حماس در حال چه کاری است.

وی ادامه داد: ۱۰۰ هزار تونل در این منطقه ساخته شده و حماس از این تونل‌ها برای نبرد با اسرائیل استفاده می‌کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تمام سلاح‌هایی که امروز علیه اسراییل استفاده می شود در غزه ساخته شده و اسرائیل با تمام امکاناتی که در اختیار داشت در این منطقه موفق نبوده و این از عنایات خداوند است.

سردار کریمی افزود: امروز ابهام ایجاد می‌کنند که مردم داشتند زندگی می‌کردند چرا چوب در لانه زنبور کردید، در صورتی که بحث فلسطین بحث امروز و دیروز نیست و بلکه مربوط به ده‌ها سال است و صدها نفر از مردم کشور فلسطین توسط این رژیم کشته و میلیون ها نفر را نیز نابود کردند که هیچ اطلاعاتی از آنان در دسترس نیست.

وی ادامه داد: اگر حماس پیش دستی نکرده بود اسراییل تمام امکانات خود را به کار بسته بود که در مدت سه ماه آینده حماس را نابود کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: اگر در خصوص غزه بخواهیم قضاوت کنیم باید تاریخ ۸۰ ساله مردم این منطقه دیده شود.

سردار کریمی افزود: امروزه میلیون‌ها نفر از مردم اشغالگر اسرائیل در اردوگاه ها به سر می‌برند و حاضر نیستند به شهرک‌هایی که ساخته‌اند برگردند.

وی ادامه داد: هیچ زمانی همانند امروز دنیا علیه رژیم اسرائیل بسیج نشده بود و امروز به به رغم تمامی سانسورها ندای مظلومت این ملت به گوش جهانیان رسیده‌ است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۵۰ خبرنگار مردمی در غزه صدای مردم این منطقه را به گوش دنیا رساندند و این افراد این امپراطوری را به خاک کشیدند.

سردار کریمی عدم روحیه و اطمینان از پیروزی را از دیگر مشکلات رژیم صهیونیستی دانست و افزود: بایدن از یک طرف به دنبال آتش بس بوده و از طرف دیگر نمی توانند جنگ را تمام کنند زیرا آبروی آنان در جهان رفته‌است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اکنون آواردگان بسیاری روی دست رژیم اسرائیل مانده و صنعت، مدارس، دانشگاه ها و صنعت گردشگری این رژیم تعطیل شده و اینگونه نیست که برای اسرائیل اتفاقی نیوفتاده باشد.

در پایان این آیین قطعنامه محکومیت رژیم کودک کش اسرائیل توسط مردم اراک قرائت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha