۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۳۳
کد خبر: 85433502
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نهادها و ادارات استان مرکزی مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند

اراک - ایرنا - نهادها، احزاب، گروه‌ها، تشکل‌ها و ارگانهای انقلابی و دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی با صدور بیاینه و اطلاعیه‌های جداگانه مردم استان را به حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواندند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی در اطلاعیه‌ای با دعوت از مردم انقلابی استان برای حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، انتفاضه فلسطین و پایان حیات این رژیم جعلی و سست صهیونیستی دعوت کرد.

این روابط عمومی در اطلاعیه خود آورده است: این رژیم پوشالی و مستاصل شده در جنگ نابرابر، قریب به هفت ماهه خود اوج ذلالت،درماندگی و تهی بودن خود را در مقابل مردم مظلوم غزه نشان داد به نحوی که قدرت‌های رسانه‌ای پشتیبان این رژیم منحوس نتوانست، خباثت‌های ظالمانه را سرپوش گذارد.

اطلاعیه تاکید کرده است: عملیات طوفان‌الاقصی نشان داد، اراده الهی می‌تواند معادلات شیطانی هر قدرتی را برهم زند و هیمنه آنانی که سال‌ها مدعی شکست ناپذیری را سر می‌دادند، را بشکند.

در این اطلاعیه با اشاره به علت چرایی اهمیت این روز آمده است: اکنون نیز بعد از گذشت هفت دهه از ایستادگی ملت مظلوم فلسطین و رسوایی چهره درنده رژیم صهیونیستی در افکار عمومی دنیا، روحیه و استقامت در دل مردم شجاع فلسطین چندین برابر شده و ضعف و استیصال را در رژیم غاصب صهیونیستی را به رخ جهانیان کشانده است.

سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه این اطلاعیه آورده است: مردم انقلابی و آزادی خواه ایران اسلامی به ویژه امت شهید پرور و همیشه در صحنه استان مرکزی در همه برهه‌ها ثابت کرده‌اند که در دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم مصداق آیه «فاستقم کما امرت» بوده‌اند و در مقابل این جنایت‌های وحشیانه این رژیم پوشالی از مردم مظلوم فلسطین دفاع خواهند کرد.

بسیج رسانه استان مرکزی مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

سازمان بسیج رسانه استان مرکزی هم در بیانه خود آورده است: این سازمان ضمن محکومیت حمله ددمنشانه این رژیم غاصب، به کنسولگری ایران در دمشق، اعلام می‌دارد که حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، می‌تواند پشتوانه محکمی برای واکنش مسئولان ایران اسلامی به این حمله بزدلانه باشد.

این بیانیه تاکید کرده است: سازمان بسیج رسانه استان مرکزی اعلام می‌کند، پشتیبان این ملت مظلوم خواهد بود و برای آزادی قدس، این قبلگاه اول جهان اسلام، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

هنرمندان استان مرکزی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و جمعی از هنرمندان استان نیز با صدور بیانه‌ای مشترک اعلام کردند:جنایت‌های هولناک و کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطین در سال‌های اخیر همچون داغی خنک نشدنی بر پیکر مردم بی‌دفاع فلسطین و بر روی قلب‌های آزادگان جهان سنگینی می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما به تأسی از رهبر کبیر انقلاب اسلامی(ره) و مقام معظم رهبری با نگاهی ژرف‌اندیش به مسئله فلسطین و آزادی بیت‌المقدس شریف را جزو مسائل اصلی جامعه مسلمانان قلمداد کرده و در جمعه آخر ماه مبارک رمضان، همراه با خیل حرکت آزادیخواهان و مردم مسلمان و روزه‌دار جهان، حمایت قاطع از راهبرد مقاومت برای آزادی قدس شریف، را اعلام می‌کنیم.

بیانیه مشترک جامعه ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان مرکزی

در این بیانیه آمده است: بار دیگر آخرین جمعه ماه ضیافت الهی و موسم حمایت از مظلومان و مستضعفان و اعلام انزجار از مستکبران و غاصبان قبله اول مسلمین فرا رسیده است و آحاد مردم خداجو با بنیانگذار مبارزه با استکبار جهانی حضرت امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه ) بیعت دوباره خواهند کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس روز،میراث ماندگار امام عظیم الشان ،نماد وحدت و یکپارچگی جهان اسلام و خروش عالمگیر مسلمین در حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین است.
راهپیمایی روز جهانی قدس فرصتی مهم برای اعلام انزجار دوباره ملت ایران از رژیم کودک‌کش و محکومیت حمله تروریستی رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق است که باعث شد سردار محمدرضا زاهدی و سردار محمدهادی حاج رحیمی از مستشاران نظامی و پنج نفر از افسران همراه در روز شهادت مولی و مقتدایشان امام علی علیه‌السلام به آرزوی دیرین خود رسیده و به شهادت نائل آیند.

در بخش دیگری از این بیانیه عنوان شده است: اکنون که مردم جهان حتی آنها که در دنیای غرب زندگی می کنند متوجه اوج خباثت و جنابت رژیم سفاک و بی رحم صهیونیستی شده و صدای آزادی خواهی و نفرت شان از ظالمان روزگار و حامیان این هیولای وحشی خون آشام بلند است؛ جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان مرکزی متشکل از ورزشکاران ،قهرمانان ،داوران ، مربیان ، روئسای هیاتهای ورزشی ، نائب روئسا ، پیشکسوتان ،سمن های جوانان و کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان و جامعه بسیج ورزشکاران استان ضمن بیعت مجدد با آرمان امام مستضعفان و خلف صالح و برحقش حضرت امام خامنه ای مدظله العالی با حضوری پررنگ در حماسه جهانی روز قدس همراه با همه آحاد مردم شریف و با غیرت، روحیه ظلم ستیزی، دفاع از مظلوم و اعلام انزجار از ظلم ظالمین عالم و جبهه ناپایدار باطل را به نمایش خواهند گذاشت.

بیانیه دانشگاه تفرش

دانشگاه تفرش با صدور بیانیه‌ای از مردم شریف این شهرستان برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در این بیانیه‌ آمده است: روز جهانی قدس تدبیر هوشمندانه و یادگار جاویدان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام‌خمینی (ره ) و نماد اتحاد جهان اسلام در حمایت از ملت فلسطین و پایان دادن به سکوت جامعه جهانی در برابر جنایت های اشغالگران قدس است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امام خمینی(ره) با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، این روز را بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت تا مردمان مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می کنند، غافل نمانند.

در ادامه این بیانیه آمده است: امسال در شرایطی به استقبال "روز جهانی قدس" می‌رویم و برای حمایت از ملت مظلوم و بی‌دفاع آماده می‌شویم؛ که رژیم غاصب صهیونیستی در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر در برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه، در اقدامی مذبوحانه و از سر استیصال اقدام به حمله و تخریب ساختمان کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه نمود که موجب به شهادت رسیدن سرداران رشید مدافع حرم "سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی" و "سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی" از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه این عزیزان گردید.

این بیانیه افزوده است: دانشگاه تفرش ضمن محکومیت شدید جنایاتی که امروز در غزه و سایر بخشهای پیکر مجروح امت اسلام رخ می دهد و حمایت ها و سکوت هایی که منجر به تشدید این جنایات می شود؛ از همه دانشگاهیان و همشهریان عزیز دعوت می نماید تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، خشم خود را از این حرکت سخیف رژیم زبون اعلام نموده و مجددا همبستگی خود با مردم فلسطین و کودکان مظلوم غزه را به جهانیان نشان دهند.

بیانیه سازمان بسیج مداحان استان مرکزی

سازمان بسیج مداحان استان مرکزی نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: امسال روز جهانی قدس در حالی فرا می رسد که صدای شکسته شدن استخوانهای رژیم جعلی اسراییل به گوش می رسد. بعد از عملیات طوفان الاقصی و شکست جبران‌ ناپذیری که صهیونیست ها متحمل شدند، ذلیلانه به کشتار مردم بی گناه ونسل کشی در غزه پرداختند . ولی مردم مقاوم غزه با مقاومت و ایستادگی بی نظیرخود آنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشتند.

در ادامه این بیانیه آ»ده است: از دیگر اقدامات بزدلانه صهیونسیتها بعد از طوفان الاقصی به شهادت رساندن جمعی از زائران حاج قاسم در سالروز شهادت سردار دلها واخیرا حمله به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران نظامی سپاه قهرمان ، است که همه این رفتارها از سر ذلت ، خواری وضعف آنان می باشد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: جامعه مداحان ستایشگران و هیئات مذهبی استان مرکزی ضمن تسلیت شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)و سرداران سپاه اسلام در دمشق و گرامیداشت یاد سردار دلها و زائران شهیدش به ویژه مداح شهید عادل رضایی، باآرزوی قبولی طاعات و عبادات میهمانان ماه ضیافت الهی، اقدامات مذبوحانه و جنایتکارانه اسرائیل غاصب را محکوم و با حضوردرراهپیمایی روز جهانی قدس حمایت همه جانبه خود از مردم قهرمان غزه و فلسطین را اعلام می دارد. لذا باتوجه به اهمیت این روز سرنوشت ساز از عموم ملت بصیر و همیشه در صحنه به منظور تجدید بیعت باآرمانهای امام راحل ، شهداوامام خامنه ای مدظله العالی جهت شرکت درمراسم راهپیمایی روزجمعه ۱۷ فروردین ماه که ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهدابرگزار می‌گردد . دعوت بعمل می‌آورد.

بیانیه ‌کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی نیز در بیانه‌ای آورده است: روز قدس نمادی از مبارزه مسلمانان و آزادی خواهان جهان با ظلم و دفاع از مظلومان است.
در این بیانیه آمده است: راهپیمایی روز جهانی قدس فرصتی مهم برای اعلام انزجار دوباره ملت ایران از رژیم کودک‌کش و محکومیت حمله تروریستی رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق است.

بیانه ادامه داده است: خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی همراه و همدل با مردم بصیر و آگاه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، صدای رسای مظلومیت و حق‌طلبی ملت ستمدیده فلسطین خواهد بود تا همه یک صدا و تحت لوای امت واحده اسلامی، فریاد بلند و دشمن‌شکن خود را به گوش جهانیان برسانیم و آماده ایم در صفی متحد حماسه‌ای دیگر را در حمایت از مظلومان و ستم دیدگان خلق کنیم.

بیانیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان مرکزی

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی شعبه استان مرکزی نیز در بیانیه‌ای آورده است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس که بیانگر دوراندیشی و وسعت افق دید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در تعیین این روز است، در حالی فرا رسیده که ملت مقتدر و مظلوم فلسطین، تحت ظلم و ستم رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی، با بیش از 100 هزار شهید و مجروح که کودکان، زنان و غیرنظامیان اکثر قریب به اتفاق آن را تشکیل داده است، روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند.

این بیانیه افزوده است: دانشگاهیان استان مرکزی ضمن محکوم کردن جنایت‍های گستره رژیم صهیونیستی به ویژه در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و ترور دیپلمات‍ها و مستشاران نظامی کشورمان، از امت اسلامی و ملت مومن و بصیر ایران دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و انقلابی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس از ملت مظلوم و آرمان برحق فلسطین حمایت کنند. براساس وعده صدق الهی قطعاً فلسطین پیروز است و این مهد ادیان الهی و پنجره زمین به آسمان با مقاومت و یاری مبارزان راه خداوند آزاد خواهد شد و خداوند یاری گر مجاهدان است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۱۰ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود.

خبر درحال تکمیل است...

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha