۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۴۹
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85295162
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجتماع حمایت از کودکان غزه در شهرستان‌های استان تهران برگزار شد+فیلم

پردیس - ایرنا - نوجوانان و کودکان شهرستان‌های استان تهران عصر شنبه در روز جهانی کودک به حمایت از کودکان مظلوم و بی‌پناه غزه به پا خاستند و با سردادن شعار نفرت و انزجار خود را نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و کودک کش اسرائیل نشان دادند.

به گزارش ایرنا، مردم شهرستان پردیس امروز شنبه همزمان با سراسر کشور کودکان و شهروندان پردیسی با حضور در میدان فلسطین این شهر خواهان نابودی دشمنان و پیروزی مسلمانان و نجات کودکان غزه شدند.

شرکت کنندگان در بین آنها کودک و نوجوان حضور داشتند با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیست، مرگ بر آمریکا و الله اکبر خشم انزجار خود را نسبت اقدامات دد منشانه رژیم کودک کش اسرائیل اعلام کردند.

تجمع دانش آموزان بهارستانی در حمایت از کودکان غزه

دانش آموزان مدارس شهرستان بهارستان نیز ضمن حمایت از کودکان فلسطین، جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران خانه ها و بیمارستان ها و هدف قرار دادن غیرنظامیان را محکوم کردند.

تجمع دانش‌آموزان در حمایت از کودکان غزه و فلسطین با حضور فرماندار، ائمه جمعه، بخشداران، شهرداران، رؤسای آموزش و پرورش ناحیه یک و ۲ شهرستان بهارستان برگزار شد.

دانش آموزان حاضر در این تجمعات با سر دادن شعارهایی علیه رژیم غاصب صهیونیستی، جنایات این رژیم را محکوم و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

اجتماع حمایت از کودکان غزه در شهرستانهای استان تهران برگزار شد+فیلم

فرماندار بهارستان نیز در حاشیه این مراسم ضمن اعلام همدردی با مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره حامی مظلومان و ستمدیدگان بوده و در حمایت از مردم رنجدیده و تحت اشغال فلسطین نیز پیشگام است.

عبداله نوحی افزود: آنچه امروزه در سرزمین های اشغالی فلسطین می گذرد، آزمونی سخت برای دولتهای مدعی دفاع از حقوق بشر بود که جملگی در این آزمون رد شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha