جنایات صهیونیست‌ها موجب تنفر جهانی از اسرائیل شده است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: جنایت‌های صهیونیست‌ها در ۷۰ سال گذشته به ویژه وقایع اخیر غزه باعث بیداری جهانی، انزجار و تنفر عمومی ملت‌های دنیا از این رژیم اشغالگر شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد قناعت عصر شنبه در حاشیه اجتماع مردمی حمایت از کودکان غزه در میدان قدس شهر بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد اجتماع بزرگ مردم شهرستان بیرجند و دیگر شهرستان‌های استان همراه با مردم شهیدپرور ایران اسلامی هستیم.

وی افزود: رژیم صهیونیسیتی جعلی، کودک کش و غاصب است و با این حرکات وحشیانه، کشتار و نسل کشی تنفر و انزجار عمومی را برای خود ایجاد کرده است.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: ملت ایران بیش از چهار دهه اعلام حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین داشته و شرایط جهانی طوری شده که اکنون ایران اسلامی تنها نیست.

وی گفت: امیدواریم با این مقاومت‌ها و تجمعات فراوان در نقاط مختلف جهان همچنین حمایت‌های معنوی، پشتیبانی و لجستیکی که جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد شاهد موفقیت و پیروزی مردم عزیز فلسطین و محور مقاومت باشیم.

قشرهای مختلف مردم خراسان جنوبی روز شنبه ۲۷ آبان همگام با سایر هموطنان در حمایت از کودکان مظلوم و مادران داغدار غزه در نقاط مختلف این استان اجتماع کردند.

اجتماع مردمی حمایت از کودکان غزه از ساعت ۱۵ امروز در میدان قدس شهر بیرجند برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha