خروش مردم خراسان جنوبی در حمایت از فلسطین + فیلم
میدان قدس شهر بیرجند

بیرجند - ایرنا - مردم خراسان جنوبی با برپایی اجتماع خودجوش در شهرهای مختلف این استان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی به ویژه حمله به بیمارستان "المعمدانی" غزه، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تجمع مردمی حمایت و ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه و محکومیت نسل‌کشی رژیم کودک‌کش روز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در میدان قدس شهر بیرجند برگزار شد.

تجمع کنندگان در این اجتماع که از ساعت ۱۲ امروز شروع شد، خشم و انزجار خود را از جنایات و حملات ددمنشانه اسرائیل غاصب به مردم مظلوم فلسطین به ویژه تهاجم وحشیانه شب گذشته به بیمارستان المعمدانی ابراز داشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، معاونان استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استانی نیز به جمع مردم پیوستند.

حضور جوانان، نوجوانان و بانوان در این تجمع مردمی چشمگیر بود همچنین دانشگاهیان و حوزویان خراسان جنوبی که پیش از ظهر امروز در مراکز علمی خود تجمع داشتند به همراه مردم در میدان قدس نیز حاضر شدند. 

مردم با شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، « «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا»» و «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، از مجامع بین المللی مداخله جدی و توقف حملات رژیم صهیونسیتی به غزه را خواستار شدند.

شماری از تجمع کنندگان با حمل تصاویری از رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی و پلاکاردهایی با مضامین "قدس خرمشهر دیگری می‌شود" و "فلسطین آزاد خواهد شد" حمایت قاطع خود را از جبهه مقاومت اعلام کردند.

نظیر این تجمع مردمی علاوه بر بیرجند در سایر شهرستان‌های خراسان جنوبی نیز برگزار شد.

به گزارش ایرنا، اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و براساس اعلام منابع خبری، صدها زن و مرد و کودک فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

مردم کشورهای مختلف اسلامی و عربی دیشب و بعد از انتشار خبر حمله به این بیمارستان در واکنش به جنایت جنگی رژیم صهیونیستی که آن را نمونه‌ای از وحشیگری قرن ۲۱ خواندند، در خیابان‌ها حضور یافتند و علیه این رژیم شعار سر دادند.

مردم تهران و برخی شهرهای ایران نیز دیشب و بامداد امروز با برپایی تجمع در میادین شهرها، کشتار مردم بی گناه فلسطین را محکوم کردند و دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه روز چهارشنبه را عزای عمومی اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha