فرماندار هرسین: شاخص ارزیابی شهرداران میزان رضایتمندی مردم است

کرمانشاه – ایرنا –فرماندار هرسین مسئولیت پذیری و جلب رضایتمندی مردم را شاخص‌ترین اصل ارزیابی شهرداران عنوان کرد و گفت: هنر مدیریت شهری ایجاد ساختاری تسهیلگر برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

به گزارش ایرنا، «ابوطالب ایتوندی» عصر شنبه در آیین معارفه شهردار جدید هرسین که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه در سرسرای جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: استفاده از فرصت خدمتگزاری رامغتنم بدانیم و برای جلب رضایت خدا و مردم ازخدمت صادقانه و بی منت به نحو مطلوب استفاده کنیم و اگر به دنبال هدفی غیر از رفع مشکلات مردم باشیم، به بیراهه رفته‌ایم.

فرماندار هرسین افزود: امروزه هنر مدیریت شهری این است که خود را با سیر تحولات شهری و شتاب تکنولوژی بخصوص در حوزه مبلمان شهری و ایجاد ساختاری تسهیل گر برای ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان تطبیق دهد.

ایتوندی در ادامه خواستار همبستگی و همگرایی بیشتر مسئولین به منظور رفع مشکلات مردم شد و گفت: باید با تقویت همبستگی اجتماعی و ایجاد وحدت و بهره مندی مطلوب از فرصت‌ها زمینه رضایتمندی بیش از پیش مردم که ولی نعمتان اصلی این انقلاب و نظام هستند را فراهم کنیم.

فرماندار هرسین با اشاره به توجه ویژه استاندار کرمانشاه بر سالم سازی و سلامت مجموعه اداری ودستگاههای اجرایی و سلامت و شفافیت امور به ویژه امور مالی گفت: همه مسئولین بایستی این رویه را سرلوحه کارمان قرار دهیم و با خدمت صادقانه و بی منت از فرصت خدمتگزاری به نحو مطلوب استفاده کنیم.

فرماندار هرسین: شاخص ارزیابی شهرداران میزان رضایتمندی مردم است

توسعه شهری، گشایش اقتصادی و اشتغال شهری در اولویت باشد

«سعید سلیم ساسانی» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه هم در این مراسم اظهار کرد: هرسین از مهمترین شهرستان‌های استان کرمانشاه است ، ولی چیزی که حق هرسین است به آن نرسیده است.

مدیر کل دفتر امور شهری استانداری کرمانشاه با بیان اینکه وظیفه شهرداری تعامل با مردم است، گفت: مردم به وضعیت شهر خود حساس هستند و در این شرایط شهرداری باید به سمت توسعه شهری ، گشایش اقتصادی و نقش آفرینی در بحث اشتغال شهری حرکت کند.

وی اضافه کرد: یکی از موضوعات مهم و وظایف شهردار جلب اعتماد عمومی و تقویت حس مشارکت مردم نسبت به اتفاقات شهر است، هیچ شهری بدون مشارکت مردم مشکلاتش رفع نمی‌شود و در صورت اجرای این امور شهری فعال و پویا خواهیم داشت.

ساسانی گفت: امیدواریم که با عبور از برخی اختلاف نظرهای اولیه بتوانیم هرسین را به یک شهر پویا و اقتصادی تبدیل کنیم.

فرماندار هرسین: شاخص ارزیابی شهرداران میزان رضایتمندی مردم است

هرسین قابلیت تبدیل به باغ‌شهر را دارد

در ادامه این مراسم شهردار جدید هرسین طی سخنانی اظهار کرد : شهر هرسین نیازمند حمایت مالی است و زیرساخت های شهری و سایر منابع درآمدی جوابگوی هزینه‌های شهرداری برای ارائه خدمات نیست.

«علی قبادی» افزود: در بحث اقتصاد شهری هرسین مشکل دارد و رفع این مشکل نیازمند همکاری همگان است، هرسین استعداد تبدیل شدن به یک باغ شهر را دارد.

وی ضمن قدردانی از اعضای شورای شهر گفت: برای موفقیت لازم است یک همگرایی در سطح مدیریت شهری به وجود بیاید و آنچه که در توان داریم در طبق اخلاص بگذاریم و خدمتگذار واقعی مردم باشیم.

قبادی یادآورشد: شهرداری یک سازمان خدماتی، عمرانی و فرهنگی است و نگاه ما به ارباب رجوع خدمت رسانی است و این مصداق نامه ۵۳ حضرت علی(ع) به مالک اشتر است که فرمودند نباید بین مردم تبعیض قائل شد.

شهردار هرسین گفت: انتظار داریم سلامت مالی در شهرداری حفظ شود و این را از مجموعه شهرداری انتظار داریم ، من به هیچ وجه اجازه دست درازی به اموال عمومی را نخواهم داد.

بر اساس این گزارش در پایان از زحمات علی‌نجات نورعلی شهردار سابق هرسین تقدیر و علی قبادی به عنوان شهردار جدید هرسین منصوب شد.

شهر هرسین در ۴۴ کیلومتری جنوب شرق کرمانشاه و مرکز این شهرستان است.

فرماندار هرسین: شاخص ارزیابی شهرداران میزان رضایتمندی مردم است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha