نماینده های  قم و مشهد به دورنهایی لیگ برتر فوتسال امید راه یافتند

قم- ایرنا- رقابت‌های روز پنجم و پایانی گروه دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امید با برگزاری سه رقابت پیگیری شد و در پایان تیم های آناصنعت پاسارگاد قم و استعدادهای درخشان مشهد به دور نهایی مسابقات راه یافتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نخستین دیدار این رقابت ها عصر شنبه بین مقاومت تهران و فولاد زرند در سالن ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد که در این بازی ۲ تیم به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.

دومین و حساس ترین دیدار امروز بین گیتی پسند اصفهان و استعدادهای درخشان مشهد انجام شد که این دیدار نزدیک و پایاپای با نتیجه ۲ بر یک به سود مشهدی ها خاتمه یابد.

تیم گیتی پسند با این نتیجه پس از ۹ بازی و حفظ صدر نشینی به رده سوم جدول سقوط کرده و از صعود به دور نهایی جا ماند.
سومین دیدار امروز بین تیم های آنا صنعت پاسارگاد قم و شهدای گمنام مراغه برگزار شد که آنا صنعت در پایان با نتیجه ۶ بر سه به برتری دست یافت تا صدرنشین جدول شود.
در جدول رده بندی مسابقات گروه دوم تیم های آنا صنعت پاسارگاد قم، استعدادهای درخشان مشهد و گیتی پسند با ۲۲، ۲۱ و ۲۱ امتیاز (تفاضل گل استعدادهای درخشان بالاتر است) به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.
تیم های فولاد زرند، شهدای گمنام مراغه و مقاومت تهران نیز به ترتیب با ۹، ۷ و ۳ امتیاز در رده های سوم تا ششم جدول رده بندی قرار گرفتند.

تیم مقاومت تهران با احتساب این نتایج به دسته پایین تر سقوط کرد.
تیم های حاضر در این رقابت‌ها به مدت پنج روز به صورت دوره ای با هم رقابت کردند تا پس از جمع بندی امتیازات دوره‌ای رفت و برگشت، ۲ تیم برتر راهی مرحله نهایی شوند.
دور رفت لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور در گروه ۲ طی مهر ماه گذشته در مراغه برگزار شد که با صدرنشینی تیم «گیتی پسند اصفهان» خاتمه یافت.
در دور رفت این رقابت‌ها به میزبانی مراغه، تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، استعدادهای درخشان مشهد و آنا صنعت قم به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha