۱۰۰ شرکت برای حضور در نمایشگاه کشاورزی ارومیه اعلام آمادگی کرده اند

ارومیه- ایرنا- رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۰۰ شرکت داخلی و نمایندگی شرکت‌های خارجی جهت حضور در نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی استان که اواخر هفته جاری در ارومیه برگزار می شود، اعلام آمادگی کرده اند.

خسرو شهبازی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری چهاردهمین نمایشگاه صنایع و ماشین آلات کشاورزی در ارومیه افزود: ۳۹ درصد شرکت کنندگان این نمایشگاه در حوزه ادوات و ماشین آلات کشاورزی، ۳۲ درصد در حوزه کشاورزی و نهاده‌ها و ۲۹ درصد در حوزه آبیاری، آبرسانی و تجهیزات وابسته فعالیت دارند.

وی ادامه داد: ۱۵ درصد از شرکت‌ها در حوزه دانش ‌بنیان و ۱۳ درصد در بخش های علمی و تحقیقاتی در این نمایشگاه حضور یافته‌اند که ظرفیت خوبی برای بهره برداری از خدمات این شرکت‌ها محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: مهمترین ویژگی این نمایشگاه ارائه تکنولوژی‌های نوین و پیشرفت‌های برتر بخش کشاورزی به خصوص روش‌های کاهش مصرف آب و ارتقای بهره وری در بخش کشاورزی، به منظور جذب سرمایه‌گذار، ایجاد فضای رقابتی برای ورود به بازارهای جدید صادراتی در داخل و خارج کشور و تبادل اطلاعات و تجربیات در فضای ارتباطی و موثر نمایشگاه است.

رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: برگزاری پنل تخصصی پرسش و پاسخ با حضور محققان و کارشناسان موضوعی سازمان و مسوولان پارک علم و فناوری، کارگاه آموزشی آشنایی با هواشناسی کشاورزی، بازدید از مزرعه نوآور، باغ نمایشی و یکی از مراکز جهادکشاورزی توسط شرکت های دانش بنیان و خبرگان کشاورزی حاضر در نمایشگاه از اهم برنامه‌های این نمایشگاه است.

۱۰۰ شرکت برای حضور در نمایشگاه کشاورزی ارومیه اعلام آمادگی کرده اند

وی بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصتی ارزشمند برای آشنایی بهره‌برداران با آخرین دستاوردهای تکنولوژی در بخش کشاورزی و افزایش ضریب نفوذ دانش در بین کشاورزان است.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، باغبانی، نهاده ها، روش های نوین آبیاری و آبرسانی ، تجهیزات گلخانه ای، کشاورزی دانش بنیان و نوآور،ابزار ملی برای حفظ آب، خاک ، حیات و محیط زیست از ۳۰ آبان تا ۳ آذر امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه برگزار می شود.

دومین رویداد ترویجی محصولات فناورانه شرکت های دانش بنیان و فناور نیز همزمان از ۳۰ آبان ماه تا سه آذرماه ۱۴۰۲، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهرستان ارومیه در استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha