فیلم|رئیس جمهور با استقبال مردم وارد ورزشگاه ایثار شهرک اندیشه شهریار شد

شهریار - ایرنا - رئیس جمهور که برای افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) و دیدار با مردم شهریار به این شهرستان سفر کرده بود با استقبال مردم وارد ورزشگاه ایثار شهرک اندیشه محل سخنرانی شد.

به گزارش ایرنا، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی امروز یکشنبه ۲۸ آبانماه مصادف با روز پرستار بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار را که ۳۴ سال بلاتکلیف بود افتتاح و سپس با حضور در ورزشگاه ایثار شهرک اندیشه این شهرستان حضور یافت و در جمع مردم سخنرانی کرد.

رئیس‌جمهور در جمع مردم شهریار گفت: خرسندم که در روز متعلق به زینب کبری (س) در خدمت مردم شهریار و مردم شهر اندیشه حضور پیدا کردم و به حمدالله در این سفر انتظار بیش از ۳۰ سال مردم این سازمان را در بهره‌برداری از یک مرکز درمانی پایان پذیرفت.

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی افزود: امروز از مرکز ۳۱۳ تخت خوابی آغاز شد و از این دست پروژه‌ها و کارهای نیمه تمام در منطقه داریم و دولت تصمیم دارد پروژه‌های نیمه‌تمام را به سامان برساند.

به گزارش ایرنا، بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان شهریار طی ۳۴ سال به علت اختلاف هیات مدیره و تیمی از خیران که برای ساخت آن آستین بالا زده بودند، نیمه کاره باقی مانده بود که با پیگیری دولت سیزدهم این مشکل رفع و با تامین اعتبار، روند تکمیل و آغاز جذب نیروی تخصص آن شدت گرفت تا پیشرفت فیزیکی ۷۴ درصدی آن به ۱۰۰ درصد و مرحله بهره برداری برسد.با همین سیاست نیز دولت سیزدهم طی ۲ سال گذشته موفق شده ۱۵ هزار تخت بیمارستانی را به بهره برداری برساند که اغلب آنها مربوط به تکمیل پروژه های نیمه کاره بخش درمان و بیمارستان بوده است.

اردیبهشت ۱۴۰۱ رئیس جمهور در جریان سفر به شهرستان شهریار از مشکلات و موانع تکمیل و معطل مانده ۳۰ ساله بیمارستان نیمه‌تمام امام خمینی (ره) شهریار مطلع شد و دستور تکمیل آن طی یک سال را داد، اکنون دولتمردان با کار جهادی به این وعده جامه عمل پوشاندند و این بیمارستان صبح امروز با حضور آیت‌الله رئیسی افتتاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha