۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85296145
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترغیب به مطالعه از کارکردهای معلم موفق است

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: یکی از کارکردهای معلم موفق این است که مخاطب خود را ترغیب و وادار به مطالعه کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه در مراسم جشن نومعلمان آموزش و پرورش کردستان، اظهار کرد: معلمان با نگاه نو در کلاس‌های درس حضور یابند تا بتوانند نسل فعالی را آماده ورود به جامعه کنند.

وی افزود: به روز بودن، اخلاق، نوآوری در تدریس، مساوات، عدالت و آگاه بودن به مسائل روز از ویژگی‌های یک معلم موفق است.

ترغیب به مطالعه از کارکردهای معلم موفق است

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری هزار و ۲۰۰ معلم جدید در بدنه آموزش و پرورش جذب شدند.

هاشم ناظمی جلال به چالش‌ کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: از محل ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید این تعداد معلم کردستانی جذب آموزش و پرورش شدند.

وی مشکل کمبود معلم در سال تحصیلی جاری را نتیجه عدم مدیریت در سالهای گذشته برشمرد و گفت: با توجه به برگزاری آزمون استخدامی در ماه‌های آینده امیدواریم بخشی از کمبود معلم در استان جبران شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان درباره قانون رتبه بندی آیین نامه مسیر رشد معلمی اظهار کرد: این قانون به زودی تدوین و پس از تصویب، به عنوان مکمل قانون رتبه بندی اجرایی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha