۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85296189
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پیشوا، شهرستان همیشه روشن در سایه اصلاح الگوی مصرف برق است

پیشوا - ایرنا - رئیس شرکت توزیع برق منطقه ای شهرستان پیشوا گفت: در سایه اصلاح الگوی مصرف برق و مدیریت صحیح منابع و جلوگیری از هدررفت منابع، این شهرستان ماه‌های ابتدایی امسال را بدون خاموشی سپری کرد.

علی اصغر حقیری روز یکشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدیریت مصرف بهینه برق، عدم خاموشی در تابستان و کاهش محسوس قطعی برق، رسیدگی به موقع به مسایل و مشکلات شهروندان باعث شد تا مدیریت برق شهرستان پیشوا در پاسخگویی به نیاز مشترکان رضایتمندی قابل قبولی را کسب کند.

وی افزود :پیشوا، یکی از مهمترین مناطق استان تهران است که با و سعت ۲۱۱ کیلومتر مربع، از ۴۸ هزار مشترک شامل ۳۷ هزار و ۹۳۵ مشترک خانگی، ۲۹۷ مشترک صنعتی و بیش از ۹ هزار و ۷۶۸ مشترک برق تجاری و کشاورزی برخوردار است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برق مورد نیاز مشترکان صنعتی، خانگی، کشاورزی و تجاری شهرستان پیشوا از ۱۶ فیدر و مدار ۲ پست ۶۳ کیلوولت پیشوا و فاطمیه ورامین تغذیه می شود و در مجموع از ۶۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۱۱۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف برخوردار است.

حقیری اضافه کرد: این شهرستان با برخورداری از هزاران هکتار زمین کشاورزی و گلخانه های تولید گل و گیاه و محصولات سبزی و صیفی، از ۱۶۰ چاه آب برخوردار است که همکاری مناسب کشاورزان در استفاده بهینه و به هنگام از چاه های آب، سهم مهی در مدیریت مصرف برق به ویژه در اوج مصرف داشته است.

وی یادآور شد: مدیریت صحیح منابع برق، اصلاح الگوی مصرف تلاش همه جانبه مسئولان حوزه برق در کاهش تلفات، جلوگیری از انشعابات غیرمجاز، تبدیل شبکه سیمی به خودنگهدار باعث شد تا در ماه های ابتدایی سال تا کنون در پیشوا خاموشی ناشی از کمبود برق ایجاد نشود از این رو، مدیریت برق پیشوا به عنوان دستگاه برتر از سوی مسئولان شهرستان پیشوا تقدیر شد.

شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha