۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۵۱
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85296359
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

هشدارهای لازم به مردم گلستان برای مقابله با سیلاب داده شود

گرگان- ایرنا- استاندار گلستان با اشاره به ورود موج جدید بارشی و سرد به استان از دستگاه‌های مرتبط خواست هشدارهای لازم به مردم را برای حضورنیافتن در حریم رودخانه‌ها و تردد در محورهای مواصلاتی سیل‌گیر صادر کنند.

به گزارش ایرنا ار روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه روز یکشنبه در جلسه فوق‌العاده مدیریت بحران اظهار کرد: احتمال سیلاب در محورهای ناهار خوران و توسکستان وجود دارد که محدود کردن ترددها ضروری است و البته با همراهی شهرداری گرگان، ماشین آلات برای امداد رسانی احتمالی به روستای زیارت آمادگی داشته باشند.

وی افزود: بر اساس آخرین ارزیابی هواشناسی، سه تا ۶ ساعت قبل از شدت بارش ها راهداری تردد در مسیر توسکستان، درازنو را محدود و یا مسدود کند.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر آمادگی کامل برای امدادرسانی احتمالی در بروز سیلاب را دارد و همچنین در مسیرهای احتمالی شناسایی زنان باردار و بیماران خاص صورت گرفته که در صورت نیاز خدمت رسانی می شود.

استاندار گلستان گفت: در محدوده شرق استان نیز فرمانداران نسبت به مخاطرات احتمالی سیلاب هوشیار باشند.

زنگانه افزود: فرمانداران ساحلی توجه داشته باشند که از دوشنبه تا چهارشنبه فعالیت های دریایی ممنوع خواهد بود.

بر اساس پیش بینی هواشناسی، گلستان فردا دوشنبه گاهی وزش شدید باد گرم و در روز سه‌شنبه با بارش شدید مواجه است و از این جهت وضعیت هشدار نارنجی صادر گردیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha