۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۰۵
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85296530
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سپاه فردیس البرز با  ۴۲۲ عنوان برنامه به استقبال هفته بسیج رفت

کرج -ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج سپاه این شهرستان ۴۲۲ عنوان برنامه پیش بینی شده که از روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه جاری آغاز و تا ۶ آذر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرهنگ پاسدار جعفر فلاح نژاد روز یکشنبه در نشست خبری به تشریح برنامه های سپاه در فردیس پرداخت و افزود: این برنامه ها فرهنگی،اجتماعی و امنیتی در حوزه های مختلف خدمات رسانی و جهادی سپاه و بسیج در پایگاهها برنامه ریزی کردند اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: به مناسبت ولادت حضرت زینب ( س) تجلیل از پرستاران،اهدای ۵۰ سری جهیزیه به ۵۰ زوج مددجو و نیازمند ،تجلیل از فرماندهان پایگاه‌ها و شوراهای حوزه بسیج در قالب جشنواره مالک اشتر و تجلیل از نخبگان منتخبان بسیج در عرصه های مختلف پنج آذر ماه جاری برگزار می شود.

وی اظهار کرد: اجتماع و رزمایش بسیجیان در روز های پنجشنبه و جمعه دوم و سوم آذرماه جاری در محوطه مصلای امام خمینی ( ره) فردیس همراه با اجرای نمایش نظامی و نمایشگاه جنگ افرازهای سبک و نیمه سنگین اجرا می شود.

وی به گردهمایی دختران شهید حاج قاسم اشاره کرد و گفت: این گردهمایی با عنوان دختران رویدادساز در مصلای امام خمینی( ره) فردیس برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه فردیس گفت: قبل از خطبه های نماز جمعه کرج فرمانده سپاه استان سخنرانی خواهند داشت و بعد از نماز جمعه رزمایش امنیتی ۱۰ هزار نفری را در سطح استان خواهیم داشت و در فردیس هم این رزمایش بعدازظهر جمعه اجرا خواهد شد ۶ گردان امنیتی و ۴ گردان بیت المقدس در این رزمایش حضور دارند.

فلاح نژاد افزود: ایجاد ایستگاه صلواتی در ۲۲ نقطه شهر به صورت هفتگی، برگزاری ۱۶ یادواره شهید، برگزاری ۵۱ مراسم آبرو محله در محلات و گلباران قبور مطهرشهدا ،جشنواره سرود در دوم آذرماه در سالن ولایت اداره ارشاد فردیس اجرا می شود.

وی به پخت نان رایگان در مناطق کم برخوردار اشاره کرد و افزود: با همکاری بسیج اصناف،اتاق اصناف و صمت فردیس ۶۰ نانوایی به صورت رایگان نان به مردم اهدا خواهند کرد.

وی سرکشی از ۱۲۰ خانواده شهید ،اختتامیه جشنواره های تئاتر و عکس،برگزاری میزخدمت در مساجد، برگزاری مسابقات فرهنگی ، ورزشی در سالن های تحت پوشش سپاه،اکران ۵۰۰ متربنر از خدمات بسیج در بیلبوردها و تابلوهای سطح شهرستان و اجرای پاتوقی سرود و تئاتر در خیابان‌ها را از جمله برنامه های سپاه فردیس در هفته بسیج برشمرد.

فرمانده سپاه فردیس گفت: بازدید اردوی راهیان پیشرفت با پارک علم و فناوری هوافضا برای دانش آموزان،اعزام ۶۰۰ دانش آموز دختر به راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب کشور و اعزام نخبگان دانش آموز در مرحله سوم به راهیان نور،برگزاری شورای اداری در فرمانداری با محوریت بسیج خواهیم داشت.

فلاح نژاد، از دیگر برنامه های هفته بسیج به نشست روشنگری در پایگاه‌ها پیرامون مسائل سیاسی و انتخابات اشاره کرد و بیان کرد: ۳۲۲ شورای امر به معروف در محله پایگاه ها با عنوان طرح پیمان همسنگر آغاز می شود.

وی افزود: در رزمایش کمک مومنانه ۱۲ هزار بسته معیشتی به افراد بی بضاعت شهرستان اهدا خواهد شد.

فلاح نژاد گفت: در هفته بسیج هشت کارگاه اشتغالزایی در این شهرستان افتتاح می شود از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شده که همین مبلغ تسهیلات در نیمه دوم آذر ماه جاری در قالب اقتصاد مقاومتی اعطا خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha