۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۹:۰۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85296690
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اولین هنرستان کار و دانش در طالقان گشایش یافت

۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۹:۰۹
کد خبر: 85296690
اولین هنرستان کار و دانش در طالقان  گشایش یافت

کرج - ایرنا - اولین هنرستان کار و دانش شهرستان طالقان استان البرز شامگاه یکشنبه در آیینی فعالیت آموزشی خود را در این شهرستان آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،" محسن پورگلیان " در آیین افتتاح هنرستان کار و دانش خیری مشارکتی مهندس مسعود حدادی در طالقان افزود: این مجموعه آموزشی یکی از بزرگترین و روزآمدترین ، فضاهای آموزشی استان البرز است و این موضوع نشان می دهد که در زمینه آموزش و پرورش و نوسازی هیچ تفاوتی بین پایتخت ، مرکز استان و شهرستان ها نیست.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش و نوسازی مدارس تلاش می کنند تا استانداردهای مختلف در زمینه فضاهای آموزشی در همه مناطق یکسان باشد، بیان کرد: این پروژه یکی از دهها پروژه ای است که سال ها از کلنگ زنی آن گذشته بود و ناتمام ماند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز اضافه کرد: طی ۲ سال اخیر پروژه هایی از این دست به بهره برداری رسید و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت و به نوعی به شرمندگی ها، پایان داد. احداث و تکمیل این هنرستان نیز پس از سال ها با مشارکت خیر نیک اندیش،مسعود حدادی و بانو صفوی تسریع شد و با پیگیری های فراوان، کار به خوبی به نتیجه رسید.

پورگلیان یادآورشد: این فضای آموزشی با ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا، ۱۵ کلاس درس و فضاهای کارگاهی و آزمایشگاهی با جدیدترین استانداردهای سازه ای، معماری و تاسیساتی احداث و در قالب هنرستان، تقدیم دانش آموزان این منطقه شد که امیدواریم دانش آموزان نیز در حفظ و صیانت از این فضا کوشا باشند تا این فضا با همین طراوت و زیبایی در اختیار نسل های دیگر نیز قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد که این مکان آموزشی به فرهیختگی دانش آموزان این منطقه کمک کند و از شهرستان طالقان که پایگاه و جایگاه هنرمندان، مجاهدان و فرهیختگان طول تاریخ بوده است، بزرگان دیگری نیز از این منطقه در مسیر خدمت رسانی به مردم این سرزمین گام بردارند.

اولین هنرستان کار و دانش شهرستان طالقان توسط زوج خیر ۸۲ ساله افتتاح شد .

شهرستان طالقان با جمعیت ثابت و شناور ۱۰۰ هزار نفر در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha