عزت‌اللهی: برای نام ایران می‌جنگیم/ بازی سخت و جذابی با ازبکستان داریم

تهران- ایرنا- هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما با همه توان خود برای دفاع از نام ایران می‌جنگیم و بازی خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، سعید عزت‌اللهی هافبک تیم ملی فوتبال ایران امروز در نشست خبری پیش از بازی با ازبکستان اظهار کرد: برای امیر قلعه‌نویی آرزوی سلامتی دارم که باوجود کسالت، تیم را تنها نگذاشت و کنار ما بود. این نقطه قوت ماست که با این روحیه، همگی کنار هم هستیم.

وی ادامه داد: همیشه بازی‌های اول سختی خاص خود را دارند و بازی هنگ کنگ هم به همین شکل بود. حالا مقابل ازبکستان بازی خواهیم کرد که تیمی قابل احترام است و به طور قطع بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. می‌دانیم بازی سخت و جذابی داریم. ما با همه توان خود برای دفاع از نام ایران می‌جنگیم و بازی خواهیم کرد.

لژیونر فوتبال کشورمان در مورد هم‌تیمی‌بودن با الدور شومورودوف بازیکن تیم ملی ازبکستان در روستوف، اظهار کرد: اول از همه خوشحالم برای الدور که در چند سال اخیر پیشرفت خیلی خوبی داشته و در حال حاضر فکر می‌کنم او یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ازبکستان و حتی آسیاست. او شخصیت بسیار خوبی دارد و رابطه من با او خیلی خوب است. فکر می‌کنم یکی از نقاط قوت ازبکستان، حضور مهاجمی با تجربه مثل اوست اما ما تیم ملی ایران هستیم و ازبکستان را آنالیز کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به بردهای همیشگی ایران برابر ازبکستان، آیا تعریف کردن از تیم ازبکستان یک تعارف ساده است یا واقعیت دارد، گفت: ما از زبان فوتبال حرف می‌زنیم. درست است ازبکستان را در این چند سال برده‌ایم، اما همیشه قابل احترام بودند و برابر ما جنگیدند. مردم ازبکستان نباید فراموش کنند تیم ملی کشورشان برابر تیمی باخته که یکی از بهترین تیم‌های آسیاست، بنابراین فکر نمی‌کنم خیلی جای تعجب داشته باشد.

عزت‌اللهی افزود: ما به‌عنوان تیم ملی ایران، تیم ازبکستان و بازیکنانش را تحسین کرده‌ایم. پیشرفت ازبکستان را دیده‌ایم و مردم‌شان نیز حس کرده‌اند. چند بازیکن ازبکستان در اروپا بازی می‌کنند و در درازمدت می‌توانند پیشرفت زیادی داشته باشند. ما بازیکنان بزرگ زیادی در تیم ملی ایران داریم و قطعاً تجربه آنها و کیفیت‌شان در زمین است که نتیجه را رقم می‌زنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha