۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85297021
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ میلیمتر بارش در دهلران ثبت شد

۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱
کد خبر: 85297021
۱۵ میلیمتر بارش در دهلران ثبت شد

ایلام - ایرنا - فرماندار ویژه دهلران میزان بارندگی شامگاه دیروز تاکنون در این شهرستان را ۱۵ میلیمتر عنوان کرد و گفت: بارندگی که از شدت قابل توجهی برخوردار بود خسارتی به دنبال نداشته است.

لطیف صادقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت :تا ساعت یازده صبح امروز دوشنبه کمتر از ١۵میلیمتر بارندگی داشتیم و خسارت چندانی تاکنون گزارش نشده است.

وی افزود: باتوجه به احتمال افزایش سیلاب در معابر شهری دهلران از شهروندان تقاضا دارم خودروهای سبک را در پارکینگ و یا حیاط منازل پارک و از تردد غیر ضروری در سطح شهر و سایر مناطق پرهیز کنند.

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: از داده های هواشناسی چنین استنباط می شود که از عصر امروز و امشب نزولات جوی بیشتر خواهد شد و قطعا معابر و مسیل‌های جنوب شهر دچار طغیان خواهد شد.

صادقی از کشاورزان و ساکنان روستاهای مسیر موسیان به بیات درخواست کرد که تا زمان فروکش کردن آب از مسیر جاده با احتیاط عبور و در ۲۴ ساعت آینده از تردد غیر ضروری هم پرهیز کنند.

وی با اشاره به برگزاری نشست ستاد بحران شهرستان بیان کرد: برای حفظ ایمنی و اطمینان خاطر از افزایش حجم سیلاب از عصر روز گذشته رهاسازی آب پشت سد رودخانه دویرج که از ارتفاعات آبدانان سرچشمه می گیرد به میزان ۱۰ متر مکعب بر ثانیه تا اطلاع بعدی آغاز شده است.

فرماندار ویژه دهلران بر ضرورت اطلاع رسانی به مردم، کشاورزان، دامداران و عشایر در خصوص بارش تاکید کرد و گفت: شهرداران در خصوص لایروبی مسیل ها و راهداری در خصوص آمادگی اکیپ های راهداری و استقرار در محل های مورد نیاز اقدامات لازم را انجام دهند و بخشداران، شهرداران و دهیاران نیز تدابیر لازم را در دستور کار قرار دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha