مقاومت رمز پیروزی در برابر رژیم صهیونیستی است

بجنورد- ایرنا- فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: غزه در برابر پلیدترین رژیم نامشروع جهان قرار گرفته و مقاومت رمز پیروزی مردم فلسطین است.

به گزارش ایرنا، سردار اسماعیل فرجی روز دوشنبه در همایش سران ایلات و طوایف عشایر خراسان شمالی اظهار کرد: مبارزه مردم مظلوم فلسطین از طوفان الاقصی شروع نشده است بلکه از ۷۵ سال پیش این ملت در برابر ظلم و زیاده خواهی مقاومت و مبارزه می کند.

وی خاطرنشان کرد: اسکتبار جهانی با حمایت های خود رژیم کودک کشی در منطقه ایجاد کرد که برای رسیدن به منافع به هیچ کس رحم نخواهد کرد و با بمباران ها تلاش می کند تا به اهداف خود برسد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: مردم فلسطین صاحب اصلی آن سرزمین هستند ولی رژیم صهیونیستی به زور و آتش آنان را در باریکه ای محبوس کرده اند و اجازه امدادرسانی را نمی دهد.

وی استقامت و پایداری را رمز پیروزی هر ملتی دانست و افزود: آنچنان که مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند و مقاومت کردند و اینک مردم فلسطین نیز همانند مردم ایران در برابر ظلم مقاومت می کنند.

نقش مهم بسیج در موفقیت ایران اسلامی

جانشین فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی در بسیج اقشار نیز در ادامه گفت: فرهنگ بسیج مردمی قبل از انقلاب ایجاد شد و در پیروزی انقلاب نقش موثری داشت.

محمد براتی افزود: بسیجیان در شکل گیری انقلاب، دوران هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی، جنگ نرم، دوران فتنه نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

وی به جنگ ترکیبی و هوشمند دشمن نیز اشاره کرد و گفت: بسیج در این جنگ ورود پیدا کرد و نگذاشت دشمنان به اهداف خود برسند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه بسیج بن بست ها را شکسته است تصریح کرد: این قشر در تمامی صحنه ها امید دشمنان را به ناامیدی تبدیل کرده و هر جا که ورود کرده دشمنان را به عقب رانده است.

وی افزود: بیشتر کشورهای دنیا در هشت سال دفاع مقدس به عراق کمک کردند و تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز را نیز در اختیار آنان قرار دادند و پیروزی را آز آن خود می دانستند، تمامی برآورد های آنان درست بود اما تنها برآورد غلط آنان نادیده گرفتن مردم و بسیج بود.

همایش سرانه ایلات و طوایف عشایری با حضور فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج عشایری در تالار لاله دهکده مقاومت بجنورد برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha