۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85297177
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکسیناسیون رایگان دام و طیور در قزوین آغاز شد

۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبر: 85297177
واکسیناسیون رایگان دام و طیور در قزوین آغاز شد

قزوین - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی قزوین گفت: طرح واکسیناسیون رایگان دام و طیور به مناسبت هفته بسیج در سطح استان قزوین آغاز شد.

مهدی جلوخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برگزاری اردوهای جهادی این اداره کل از سال گذشته در سطح این استان آغاز شده اما در هفته بسیج با گستردگی بیشتر این کار انجام می شود.

وی با بیان اینکه این طرح با کمک سازمان بسیج عشایری در استان عملیاتی شده است، خاطرنشان کرد: در این طرح تمامی مناطق روستایی و عشایری کمتر توسعه یافته استان قزوین خدمات خود را به صورت رایگان دریافت می کنند.

جلوخانی تاکید کرد: خدمات رایگان ارایه شده در حوزه روستایی شامل ویزیت و درمان دام ها، برگزاری دوره های آموزش پیشگیری از بیماری های دامی و مشترک بین انسان و دام، واکسیناسیون دام و طیور علیه بیماری های مختلف، سمپاشی دام ها و جایگاه های نگهداری آن و همچنین ارایه مشاوره به روستاییان در زمینه ارتقا سطح بهداشت عمومی است.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین با ابراز امیداری از رسیدگی به مناطق کم برخوردار روستایی از سوی این اداره کل، اظهار کرد: ارایه خدمات یاد شده از سوی اردوهای جهادی اداره کل دامپزشکی قزوین تا پایان سال جاری همچنان ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha