۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85297243
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۰ تن کالای احتکار شده در کامیاران کشف شد

۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴
کد خبر: 85297243
۲۰ تن کالای احتکار شده در کامیاران کشف شد

سنندج- ایرنا- فرمانده انتظامی کردستان از شناسایی یک سوله حاوی ۲۰ تن کالای احتکار شده به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در کامیاران خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار علی آزادی روز دوشنبه اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی کامیاران با اشراف اطلاعاتی، سوله حاوی دپو اقلام احتکاری را در شهرستان شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی کامیاران با اقدامات پلیسی با هماهنگی مراجع قضایی در بازرسی از سوله مورد نظر ۲۰ تن اقلام احتکار شده شامل برنج، روغن، چای خارجی، قند و شکر کشف کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بیجار کشف شد

فرمانده انتظامی استان کردستان همچنین از کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان بیجار خبر داد.

سردار علی آزادی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بیجار در راستای مقابله با قاچاق کالا، هنگام گشت زنی در محور بیجار-تکاب یک خودرو کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی خودرو مورد نظر را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی کردستان افزود: در بازرسی از این خودرو ۷۱۷ هزار و ۶۰۰ عدد انواع مواد محترقه، هزار و ۱۰۰ عدد انواع لوازم جانبی تلفن همراه و ۷۳۰ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق کشف کردند.

سردار آزادی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۵ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه خودرو حامل بار قاچاق توقیف و یک نفر نیز دستگیر شد که به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha