«زیتون سرخ»؛ گرامیداشت ۵۰ خبرنگار شهید غزه

تهران- ایرنا- «زیتون سرخ» آیین گرامیداشت ۵۰ خبرنگار شهید غزه در پی جنایات رژیم صهیونیستی در این منطقه برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت، مراسم بزرگداشت ۵٠ خبرنگار شهید «غزه» و تجلیل از خبرنگاران جبهه مقاومت را با عنوان «زیتون سرخ» برگزار می‌کنند.

این مراسم، روز چهارشنبه- یکم آذرماه- ساعت ١٠ با سخنرانی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن جلسات معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه- ۱۵ مهرماه- برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، با کمک آمریکا و اکثر کشورهای غربی اقدام به بمباران مراکز درمانی و منازل مسکونی غزه کرده است.

«زیتون سرخ»؛ گرامیداشت ۵۰ خبرنگار شهید غزه

نبرد میان گروه های مقاومت فلسطین و اشغالگران صهیونیست در حالی وارد چهل و پنجمین روز خود شده که دفتر اطلاع رسانی دولت غزه در آخرین آمار خود اعلام کرد که شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه به بیش از ۱۳هزار نفر از جمله ۵ هزار و ۵۰۰ کودک و ۳ هزار و ۵۰۰ زن رسیده و ۶ هزار نفر نیز مفقود شدند.

دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در غزه اعلام کرد که سلسله جنایات سیستماتیک رژیم صهیونیستی علیه اصحاب رسانه در جریان جنگ غزه از هفتم اکتبر گذشته همچنان ادامه دارد و تعداد آنها به ۶۰ نفر رسیده است.

این دفتر افزود: ترور خبرنگاران با هدف خاموش کردن صدای حقیقتی است که اشغالگران و کشتارهای مداوم آنها در نوار غزه را برملا می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha