۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۲۰
کد خبرنگار: 1207
کد خبر: 85297580
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آبدیده شدن پولادمردان جوان در آوردگاه مکزیک 

۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۲۰
کد خبر: 85297580
آبدیده شدن پولادمردان جوان در آوردگاه مکزیک 

تهران- ایرنا- تیم وزنه‌برداری جوانان ایران بامداد فردا(سه‌شنبه) با ۲ وزنه‌بردار در رقابت‌های قهرمانی جهان کار خود را پیگیری می‌کند.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان بامداد فردا با حضور ۲ نماینده ایران در گروه B دسته ۸۹ کیلوگرم پیگیری خواهد شد.

در دسته ۸۹ کیلوگرم مردان ۲۲ ورزشکار در ۲ گروه با هم به رقابت می‌پردازند که امیرمحمد سلیمانی و حمیدرضا زارعی نمایندگان ایران در این دسته به شمار می‌روند. رکورد ورودی زارعی ۲۳۰ کیلوگرم و رکورد ورودی سلیمانی ۲۲۶ کیلوگرم اعلام شده است.

در بین وزنه‌برداران این دسته گورگوریان از ارمنستان و ماسخالادزه از گرجستان با ۳۵۰ کیلوگرم بهترین رکورد ورودی را در جدول دارند.

حضور ۲ نماینده ایران در رقابت‌های دسته ۸۹ کیلوگرم هرچند برای رسیدن به مدال انفرادی نیست، اما می‌تواند تجربه گرانبهایی برای جوانان و نوجوانان باشد تا با آبدیده شدن در آوردگاه مکزیک بتوانند خود را برای کارزارهای آینده آماده کنند.

فدراسیون وزنه‌برداری با راهبرد پشتوانه‌سازی در این دوره ۱۰ پولادمرد را به گوادالاخارا اعزام کرده است که پنج وزنه بردار این تیم در رده سنی نوجوانان هستند.

همچنین عملکرد موفق این ۲ نماینده ایران در ثبت مجموع می‌تواند تاثیر زیادی روی امتیاز تیمی ایران داشته باشد. تیم ایران با ترکیب کامل گام به این دوره از رقابت‌ها گذاشته است و برای رسیدن به سکوی قهرمامی رقابت سختی را با آمریکا و مکزیک خواهد داشت.

رقابت‌های دسته ۸۱ کیلوگرم دیروز برگزار شد. ایران در این دسته ۲ نماینده داشت که ایلیا صالحی‌پور به عنوان ششم و عبدالله بیرانوند به عنوان هفتم رسید.

صالحی‌پور با مهار ۱۴۸ کیلوگرم یکضرب، ۱۸۳ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۳۱ کیلوگرم موفق شد تمام رکوردهای این دسته را در رده سنی نوجوانان در قاره آسیا به نام خود ثبت کند.

رکورد جهانی دسته ۸۹ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان در اختیار کارلوس ناسار بلغارستانی است. او با مهار ۱۷۴ کیلوگرم در یکضرب، ۲۲۱ کیلوگرم در دوضرب و مجموع ۳۹۵ کیلوگرم رکورددار جهان در رده سنی جوانان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha