۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۵۲
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85297768
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بارش برف در جاده گنجنامه-تویسرکان

۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۵۲
کد خبر: 85297768
بارش برف در جاده گنجنامه-تویسرکان

همدان-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان با بیان اینکه هم اکنون شاهد بارش پراکنده برف در جاده گنجنامه-تویسرکان هستیم، گفت: مسیرهای ارتباطی استان به دلیل بارش ها لغزنده هستند.

مهرداد آهکی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی در مسیر گنجنامه- تویسرکان در حال انجام است،اظهار کرد: هم اکنون تردد در تمامی مسیرهای ارتباطی استان به شکل عادی و روان جریان دارد.

این مسوول با بیان اینکه امروز در برخی مسیرهای کوهستانی استان همدان شاهد بارش خفیف برف و کاهش دید افقی بودیم،اظهار کرد: از رانندگان وسایل نقلیه تقاضا می شود در هنکام شرایط جوی نامساعد با احتیاط بیشتری به رانندگی بپردازند و با عوامل راهداری و پلیس راه همکاری لازم را داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان توصیه کرد شهروندان و مسافران قبل از انجام سفر خود با شماره گیری سامانه گویای ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها آگاهی پیدا کنند.

به گزارش ایرنا، استان همدان دارای حدود پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر جاده و ۱۷ گردنه برفگیر به طول ۲۴۵ کیلومتر است که گردنه اسدآباد از جمله محورهای کوهستانی و سخت گذر استان در فصل زمستان محسوب می شود.

براساس اعلام هواشناسی فعالیت سامانه بارشی در همدان که از امروز صبح آغاز شده تا فردا سه شنبه ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha