مسیر همدان- تویسرکان از امروز سه شنبه مسدود می‌شود

ه️مدان- ایرنا- جانشین پلیس راه استان همدان گفت: مسیر گنجنامه همدان به سمت تویسرکان با توجه به برفگیر بودن جاده و پیشگیری از در راه ماندن مسافران و گرفتاری آنها در برف و سرما از امروز سه شنبه مسدود می شود.

سرهنگ ارسلان سرمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بارش باران از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۹ آبان در بیشتر مسیرهای استان همدان آغاز شد و طبق پیش بینی سازمان هواشناسی تا اواخر روز سه شنبه این موج بارشی همچنان در استان همدان فعال است.

وی اضافه کرد: پس از بارندگی، از اواخر روز گذشته نیز شاهد ریزش برف در گردنه اسدآباد، همه کسی و مسیر تاریکدره گنجنامه نیز بودیم که موجب لغزندگی جاده و کندی تردد شد.

️جانشین پلیس راه استان همدان اظهار کرد: با وجود ریزش برف اما سانحه منجر به فوت در ۲۴ ساعت گذشته رخ نداده ولی شمار سوانح جرحی و واژگونی وسایل نقلیه رو به افزایش بوده است.

سرهنگ سرمدی بیان کرد: ۱۵ مورد سانحه رانندگی که بیشتر واژگونی است از شب گذشته تاکنون در جاده های برون شهری این استان رخ داده است همچنین به علت قیچی کردن تریلر حامل آب معدنی در آزاد راه ساوه به همدان، برای حدود سه ساعت تردد در این محور به کندی صورت گرفت.

مسیر همدان- تویسرکان از امروز سه شنبه مسدود می‌شود

وی گفت: نیروهای پلیس راه با هماهنگی راهداری و با برنامه ریزی های قبلی در مسیرهای کوهستانی استان مستقر شدند تا با ارائه خدمات مطلوب در خدمت هم استانی ها و هموطنان باشند.

۵۰۰ کیلومتر برفروبی

️جانشین پلیس راه استان همدان افزود: از شروع موج بارشی با اعلام و نظارت پلیس راه، ۵۰۰ کیلومتر باند برفروبی و نمک پاشی در سطح محورهای کوهستانی استان همدان انجام شد که شامل گردنه اسدآباد، گردنه همه کسی، مسیر گنجنامه - تویسرکان، جاده همدان - بیجار، گردنه سوباشی و گردنه دولایی شهرستان تویسرکان می شود.

سرهنگ سرمدی اضافه کرد: عملیات برفروبی و نمک پاشی نیز همچنان در سطح راه های کوهستانی استان در حال اجرا است.

وی با تاکید بر مجهز بودن خودرو مسافران به تجهیزات زمستانی گفت: رانندگانی که قصد تردد از مسیرهای کوهستانی استان همدان را دارند، خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند و از پربودن باک سوخت، سالم بودن سیستم برف باکن اطمینان حاصل کرده و لباس گرم و جیره خشک به همراه داشته باند.

وی گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس راه و راهداران استان همدان در حال حاضر همه مسیرهای استان باز و تردد به صورت عادی در آن جریان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha