بارش باران سیاه چادرهای جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام را برچید

گرگان - ایرنا - بارش شدید باران که از حدود ساعت ۲۰ در گرگان آغاز شده، باعث جمع‌آوری سیاه‌ چادرهای برپا شده در اولین شب برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام و اقتصاد ایران زمین شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام و اقتصاد ایران زمین عصر روز دوشنبه با حضور هنرمندان بخش‌های مختلف از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گرگان آغاز شد.

این جشنواره در سالن سرپوشیده و فضای روباز نمایشگاه آغاز به کار کرده که در زمان افتتاح هوای گرگان، صاف و هوا گرم بود، اما به مرور زمان و تغییر ۲ سامانه پایدار و ناپایدار جوی، شاهد رعد و برق در آسمان محل برپایی جشنواره بودیم.

بارش باران سیاه چادرهای جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام را برچید

از ساعت ۲۰ بارش باران در محل نمایشگاه آغاز شد که پس از گذشت حدود نیم ساعت، بارش باران شدت گرفت و غرفه‌های برپا شده در فضای روباز با مشکل مواجه شدند.

بخشی از فضای روباز به سیاه چادرهای تعدادی از استان‌ها اختصاص داده شده بود که مسوولان این غرفه‌ها با شدید شدن باران، اقدام به جمع‌آوری سیاه‌چادرهای خود شدند.

همچنین در بخشی از فضای روباز، غرفه‌های سوغات استان‌های مختلف دایر شده که مسوولان روی‌سازه نمایشگاهی این بخش چادرهای برزنت مخصوص کشیده بودند، اما شدت بارش باعث شده بود تا باران از درزهای موجود به داخل غرفه‌ها نفوذ کرده و بر روی برخی اقلام این غرفه‌ها ریخت.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام و اقتصاد ایران زمین از عصر روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه آغاز شده و تا سوم آذر ماه ادامه خواهد داشت.

براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی سامانه ناپایدار تا عصر چهارشنبه در استان گلستان فعال خواهد بود که بارش باران بخشی از مخاطرات فعالیت این سامانه پیش‌بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha