۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۱
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85298059
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاتل متواری پس از ۹ ماه در البرز دستگیر شد

۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۱
کد خبر: 85298059
قاتل متواری پس از ۹ ماه در البرز دستگیر شد

کرج - ایرنا - رییس پلیس آگاهی البرز گفت: قاتل ۳۶ ساله متواری پس از ۹ ماه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این استان دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سرهنگ "حکمت اله شجاعی" روز سه شنبه اظهار کرد: اواخر سال ۱۴۰۱ خبر وقوع یک فقره قتل با استفاده از سلاح گرم در منطقه حسن آباد کرج به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: بررسی های اولیه حکایت از آن داشت که یک فرد ۳۶ ساله که اعتیاد شدید به مواد مخدر داشته، برای خرید مواد مخدر به محل وقوع حادثه رفته که با فروشنده مواد مخدر دچار اختلاف و سپس درگیری منجر به قتل می انجامد.
شجاعی اضافه کرد: پس از چند ماه تلاش و تحقیقات مستمر در نهایت مخفیگاه قاتل در شهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۴۵ فقره سرقت در چهارباغ

فرمانده انتظامی چهارباغ از دستگیری باند ۲ نفره سارقان اماکن خصوصی با اعتراف به ارتکاب ۴۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "کامران چراغی" گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت از باغات و ویلاهای خالی از سکنه در شهرک های اطراف چهارباغ، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تحقیقات میدانی از مناطق وقوع سرقت موفق شدند ردپای یکی از سارقان سابقه دار سطح استان را در چندین فقره سرقت مشاهده و با ردزنی ترددهای این متهم، نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه همدستش دستگیر کنند.

چراغی اضافه کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ۴۵ فقره سرقت از باغات و اماکن خالی از سکنه اعتراف کردند.

وی  با اشاره به شگرد سارقان، اظهارکرد: سارقان دستگیر شده با توجه به بومی بودن و اشراف کاملی که بر محله ها داشتند اقدام به سرقت از باغ ویلاهای خارج از بافت، خالی از سکنه و فاقد دوربین از طریق شکستن قفل منازل و حفاظ ها با دیلم می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ با اشاره به دستگیری سه مالخر در خصوص این پرونده، از شهروندان خواست از امکانات ایمنی و هشداری در باغات خود استفاده کرده و هر گونه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha