۱۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85134201
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری قاتل برادرکش در کرج

۱۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
کد خبر: 85134201
دستگیری قاتل برادرکش در کرج

کرج - ایرنا - سرپرست پلیس آگاهی البرز از دستگیری شخصی که برادر خودش را در کرج با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حکمت اله شجاعی" گفت: اوایل خرداد ماه سال جاری خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به قتل در منطقه میانجاده شهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و بلافاصله عوامل اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: باحضور کارآگاهان مشخص شد که در یک درگیری خانوادگی یک مرد ۳۰ ساله که سابقه اعتیاد به ماده توهم زای شیشه داشته اقدام به قتل برادر ۴۵ ساله خود کرده است.
شجاعی با اشاره به دستگیری قاتل در همان دقایق ابتدایی وقوع جرم، گفت: متهم به صراحت به قتل برادرش به وسیله وارد آوردن ضربات متعدد چاقو اعتراف کرد.
وی اضافه کرد: انگیزه قاتل از انجام قتل درگیری خانوادگی بوده است.
وی از تکمیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضایی خبر داد و گفت: بسیاری از جنایات و حوادث تلخ این چنینی با اندکی صبر و بردباری قابل پیشگیری است.

دستگیری ۶ سارق جیب بر کرج

دستگیری قاتل برادرکش در کرج

سرپرست پلیس آگاهی البرز دربخش دیگری از سخنان خود از دستگیری ۶ زن و مرد که به جیب بری در مناطق شلوغ شهر می پرداختند، در شهرستان کرج خبر داد.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" گفت: در پی گزارش چند فقره جیب بری در خیابان ها و بازارهای شلوغ شهر کرج ، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: ماموران با هماهنکی مقام قضائی به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۶ نفر را دستگیر کردند.
وی در خصوص شیوه و شگرد متهمان گفت: بررسی های پلیسی نشان می داد ۲ زن جوان با پشتیبانی یک مرد هنگامی که مالباختگان میان سال در حال خرید هستند کیف پول مالباخته را سرقت می کنند.
شجاعی افزود: از مخفیگاه متهمان تعداد قابل توجهی اموال مسروقه کشف شده و تاکنون ۱۵ نفر از مالباختگان پرونده توسط پلیس شناسایی شده اند.
وی خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha