۴۱۵ محکوم متواری در اصفهان دستگیر شدند

اصفهان–ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۴۱۵ متهم محکوم غایب، متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی با اجرای طرح ویژه پلیس خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان روز سه‌شنبه افزود: طرح ویژه شناسایی و دستگیری محکومان غایب و متواری در پلیس آگاهی استان، طراحی و به مرحله اجرا گذاشته شد که نتایج خوبی نیز بدنبال داشت.

وی اظهار داشت: در این طرح که توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در سراسر استان اجرا شد ۴۱۵ محکوم غایب و متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی با انجام اقدامات هوشمندانه در رصد کارآگاهان قرار گرفته و تمام آنها در مخفیگاه‌های خود دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان خاطرنشان کرد: متهمان افرادی هستند که محکوم شده اما خود را به مرجع قضائی معرفی نکرده‌اند یا از زندان مرخصی گرفته و دیگر بازنگشته‌اند.

وی اضافه کرد: جرائم ۲۸۹ نفر از افراد دستگیر شده سرقت ،۱۱ نفر جرایم مالی، ۸۳ نفر جعل و کلاهبرداری و ۳۲ جرائم جنایی است.

ترکیان با اشاره به افزایش سه درصدی دستگیری‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: دستگیری افراد یاد شده به میزان قابل توجهی از وقوع جرائم در استان خواهد کاست و در این باره پلیس آگاهی اصفهان با عزمی راسخ و مصمم اینگونه طرح ها را ادامه خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha